Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Rośnie oferta „home” Gemini Park Tychy

Rozbudowa Gemini Park Tychy oraz rozwój jego otoczenia sprawiają, że w mieście powstaje nie tylko jeden z największych na Śląsku hubów handlowych, ale także nowoczesny kompleks sklepów z najszerszą w regionie ofertą „home”

przez Redakcja
1 lutego 2022
w Centra handlowe
0
Gemini Park Tychy

Gemini Park Tychy

Ofertę Gemini Park Tychy zasiliła właśnie kolejna marka z segmentu wyposażenia wnętrz – Bel-Pol. Zarówno dobiegająca końca rozbudowa Gemini Park Tychy, jak również realizowane w jej otoczeniu inwestycje, jak podkreślają przedstawiciele firmy, sprawiają, że w Tychach rośnie unikalne na Śląsku handlowe „power center”.

Powierzchnia i oferta Gemini Park Tychy się rozrasta

Docelowo przestrzeń ta będzie miała 100 tys. m kw. Złoży się na nią większa o ok. 7 tys. m kw. galeria Gemini Park oraz sąsiadujące z nią wielkopowierzchniowe sklepy. Do łącznej powierzchni liczone są zarówno te istniejące sklepy, jak i będące w budowie oraz w planach.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Jednym z wyróżników powstającego hubu jest najszersza w regionie, stale umacniająca się oferta „home”. Składają się na nią już 4 sklepy wielkopowierzchniowe i 8 sklepów tej kategorii ulokowanych w Gemini Park Tychy.

Rozszerzające się w Tychach „power center” staje się coraz popularniejszą destynacją zakupową dla osób z całego regionu, także dla tych klientów, którzy poszukują kompleksowej oferty segmentu „home” – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy. – Rozwój strefy w ostatnich latach, a także kolejne inwestycje, jakie tu będą realizowane, sprawiają, że w obrębie Gemini Park, ale i w samym centrum handlowym powstaje najatrakcyjniejsza oferta tej kategorii. Oferta ta – co ważne i rzadkie na rynku – jest wobec siebie komplementarna. Daje to kupującym szeroki wybór i możliwość zrobienia w jednej lokalizacji wszystkich niezbędnych zakupów związanych remontem, wyposażeniem i aranżacją – dodaje.

8 sklepów z segment home w Gemini Park Tychy

Już dziś w samym tylko Gemini Park Tychy można znaleźć 8 sklepów segmentu „home”. Na terenie centrum działają lokale takich marek jak m.in.: Homla, Home&You czy Konsimo. Z kolei w ulokowanym na parterze retail parku: Jysk, Komfort, Dla Spania. Elementy oferty wyposażenia wnętrz znaleźć można także m.in. w HalfPrice, TK Maxx, Pepco, TEDi czy Action.

W styczniu do grona najemców dołączyła marka – Bel-Pol. Zajęła ona 737 m kw. Znajduje się on w nowo wybudowanej części retail parku Gemini Park. W jego ofercie kupujący znajdą m.in. panele podłogowe, podłogi naturalne, drzwi oraz akcesoria.

Segment wyposażenia wnętrz jest jednym z kluczowych dla naszego obiektu, chociażby z uwagi na rodzinny profil galerii, a także sąsiedztwo, zdominowane przez markety tej kategorii. Rozbudowę obiektu wykorzystaliśmy więc do tego, aby wzmocnić tę część naszego tenant-mix’u, zwłaszcza o doskonale znane marki, które uzupełniają ofertę zastaną zarówno w Gemini Park, jak i w naszym otoczeniu – mówi Misztalewski.

W sąsiedztwie Gemini Park Tychy powstają markety budowlane

Ale nie tylko Gemini Park się rozwija. W bezpośrednim sąsiedztwie galerii powstają kolejne markety budowlane. W marcu ub. roku otwarto sklep sieci Castorama. W obrębie „power center” powstaje też sklep budowlany, meblowy i ogrodniczy Merkury Market.

Ponadto przy Gemini Park od lat działa sklep Obi, a także MediaMarkt. To jednak nie koniec planów. W Tychach do zagospodarowania pozostaje ok. 45 tys. m kw. powierzchni pod kolejne realizacje. Terenami już interesują się m.in. sieci meblowe.

Gemini Park zapowiada kolejne otwarcia

Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami segmentu „home”, w tym markami meblowymi, która są zainteresowane ulokowaniem sklepu w nowej części. Nowości te jeszcze bardziej podniosą atrakcyjność zarówno oferty Gemini Park, jak i całego hubu handlowego – podkreśla Tomasz Misztalewski.


O Gemini Park

Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach.  Na powierzchni 36,6 tys. m kw. znajdje się blisko 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta.

Tags: Gemini Park
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Auchan

Auchan rozszerza usługi e-commerce. Rusza sprzedaż internetowa w Trójmieście

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version