Ofertę Gemini Park Tychy zasiliła właśnie kolejna marka z segmentu wyposażenia wnętrz – Bel-Pol. Zarówno dobiegająca końca rozbudowa Gemini Park Tychy, jak również realizowane w jej otoczeniu inwestycje, jak podkreślają przedstawiciele firmy, sprawiają, że w Tychach rośnie unikalne na Śląsku handlowe „power center”.
Powierzchnia i oferta Gemini Park Tychy się rozrasta
Docelowo przestrzeń ta będzie miała 100 tys. m kw. Złoży się na nią większa o ok. 7 tys. m kw. galeria Gemini Park oraz sąsiadujące z nią wielkopowierzchniowe sklepy. Do łącznej powierzchni liczone są zarówno te istniejące sklepy, jak i będące w budowie oraz w planach.
Jednym z wyróżników powstającego hubu jest najszersza w regionie, stale umacniająca się oferta „home”. Składają się na nią już 4 sklepy wielkopowierzchniowe i 8 sklepów tej kategorii ulokowanych w Gemini Park Tychy.
Rozszerzające się w Tychach „power center” staje się coraz popularniejszą destynacją zakupową dla osób z całego regionu, także dla tych klientów, którzy poszukują kompleksowej oferty segmentu „home” – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy. – Rozwój strefy w ostatnich latach, a także kolejne inwestycje, jakie tu będą realizowane, sprawiają, że w obrębie Gemini Park, ale i w samym centrum handlowym powstaje najatrakcyjniejsza oferta tej kategorii. Oferta ta – co ważne i rzadkie na rynku – jest wobec siebie komplementarna. Daje to kupującym szeroki wybór i możliwość zrobienia w jednej lokalizacji wszystkich niezbędnych zakupów związanych remontem, wyposażeniem i aranżacją – dodaje.
8 sklepów z segment home w Gemini Park Tychy
Już dziś w samym tylko Gemini Park Tychy można znaleźć 8 sklepów segmentu „home”. Na terenie centrum działają lokale takich marek jak m.in.: Homla, Home&You czy Konsimo. Z kolei w ulokowanym na parterze retail parku: Jysk, Komfort, Dla Spania. Elementy oferty wyposażenia wnętrz znaleźć można także m.in. w HalfPrice, TK Maxx, Pepco, TEDi czy Action.
W styczniu do grona najemców dołączyła marka – Bel-Pol. Zajęła ona 737 m kw. Znajduje się on w nowo wybudowanej części retail parku Gemini Park. W jego ofercie kupujący znajdą m.in. panele podłogowe, podłogi naturalne, drzwi oraz akcesoria.
Segment wyposażenia wnętrz jest jednym z kluczowych dla naszego obiektu, chociażby z uwagi na rodzinny profil galerii, a także sąsiedztwo, zdominowane przez markety tej kategorii. Rozbudowę obiektu wykorzystaliśmy więc do tego, aby wzmocnić tę część naszego tenant-mix’u, zwłaszcza o doskonale znane marki, które uzupełniają ofertę zastaną zarówno w Gemini Park, jak i w naszym otoczeniu – mówi Misztalewski.
W sąsiedztwie Gemini Park Tychy powstają markety budowlane
Ale nie tylko Gemini Park się rozwija. W bezpośrednim sąsiedztwie galerii powstają kolejne markety budowlane. W marcu ub. roku otwarto sklep sieci Castorama. W obrębie „power center” powstaje też sklep budowlany, meblowy i ogrodniczy Merkury Market.
Ponadto przy Gemini Park od lat działa sklep Obi, a także MediaMarkt. To jednak nie koniec planów. W Tychach do zagospodarowania pozostaje ok. 45 tys. m kw. powierzchni pod kolejne realizacje. Terenami już interesują się m.in. sieci meblowe.
Gemini Park zapowiada kolejne otwarcia
Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami segmentu „home”, w tym markami meblowymi, która są zainteresowane ulokowaniem sklepu w nowej części. Nowości te jeszcze bardziej podniosą atrakcyjność zarówno oferty Gemini Park, jak i całego hubu handlowego – podkreśla Tomasz Misztalewski.
O Gemini Park
Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Na powierzchni 36,6 tys. m kw. znajdje się blisko 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta.