Polska Rada Centrów Handlowych jest największą w Polsce organizacją, która od 18 lat wyznacza kierunki rozwoju branży handlowo-usługowej. PRCH bazuje na aktualnych trendach rynkowych, wymianie wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk. Do grona jej członków dołączyła właśnie sieć Kaufland.
Kaufland dołącza do PRCH
Stowarzyszenie łączące pracodawców oraz pracowników handlu i nieruchomości handlowych zyskało nowego partnera. Kaufland wesprze organizację, wnosząc wiedzę i doświadczenie w obszarze retail zdobyte zarówno na rynku lokalnym jak i międzynarodowym. Sieć sukcesywnie zwiększa liczbę swoich marketów w Polsce i za granicą.
Przeczytaj także: Kaufland rozwija zakupy online
Sieć Kaufland jest również najemcą powierzchni w centrach handlowych, m.in. jednego z największych w Polsce – Silesii City Center.
Cieszymy się z naszego członkostwa w Polskiej Radzie Centrów Handlowych. Wniesiemy do niej ważny dla branży know-how, a równocześnie będziemy czerpać z najlepszych praktyk rynkowych. Wspólna wymiana doświadczeń w branży handlowo-usługowej jest dzisiaj niezbędna, szczególnie w czasach trudnej, pandemicznej rzeczywistości – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu Kaufland Polska.
PRCH zrzesza wszystkich największych właścicieli i zarządców centrów handlowych oraz marki i sieci handlowe, które są kluczowymi uczestnikami rynku. Organizacja promuje najlepsze praktyki branżowe, prowadzi działania na rzecz rozwoju polskiego handlu. PRCH uczestniczy także w projektach badawczych, w tym wydaje raporty o stanie rynku przygotowane z grupą ekspertów firm członkowskich. Regularnie spotyka się z przedstawicielami administracji rządowej i publicznej, reprezentując merytoryczny głos branży centrów handlowych.
O Kaufland
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 231 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.