Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Aż 20 mln zł od LPP na rzecz pomocy Ukrainie

Firma odzieżowa LPP wraz z Fundacją LPP zwiększa pomoc dla Ukrainy do 20 mln zł

przez Redakcja
4 marca 2022
w Centra handlowe
0
Pakowanie przez pracowników LPP do samochodu paczek dla uchodźców

LPP przeznacza 20 mln zł na uchodźców

Rośnie skala potrzeb w Ukrainie i w Polsce. Firma odzieżowa LPP wraz z Fundacją LPP zwiększa wartość pomocy na rzecz osób dotkniętych konfliktem zbrojnym. Jej wartość wynosi 20 mln zł. Środki te przeznaczane są na dalsze działania mające na celu zapewnienie najpilniejszych potrzeb uchodźców przybywających do naszego kraju. Pomoc dotyczy również pozostałych osób w objętym wojną kraju.

LPP jednoczy się z Ukrainą i wspiera ją finansowo

Firma LPP wraz Fundacją od pierwszych dni konfliktu w Ukrainie wspiera osoby dotknięte skutkami wojny. W pierwszej kolejności obejmuje pomocą pracowników spółki i ich bliskich, którzy cały czas otrzymują wsparcie  finansowe. Dostarczana jest także pomoc psychologiczna czy medyczna. Przy wsparciu spółek zależnych ze Słowacji, Rumunii, Węgier, Czech, Litwy oraz Niemiec organizuje także transport i zakwaterowanie w krajach Unii Europejskiej dla osób, które zdecydowały się na wyjazd z Ukrainy.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Pozostajemy cały czas w kontakcie zarówno z naszymi pracownikami i organizacjami społecznymi. Monitorujemy sytuację w kraju i w Ukrainie. W związku z napływającymi z ich strony sygnałami dotyczącymi rosnącej skali potrzeb, wspólnie z zarządem firmy podjęliśmy decyzję o uruchomieniu dodatkowych środków finansowych oraz zwiększeniu pomocy rzeczowej. Mimo ogromnej liczby zgłoszeń, staramy się reagować  tak szybko, jak to możliwe – komentuje Patrycja Zbytniewska, prezes zarządu Fundacji.

Przeczytaj także: LPP – rozwój i innowacja

LPP monitoruje dynamicznie zmieniającą się sytuację współpracując z partnerami społecznymi

LPP pozostaje też w stałym kontakcie z partnerami społecznymi. Wspierają organizowaną przez nich pomoc w Ukrainie oraz wszelkie formy wsparcia osób przybywających do naszego kraju. LPP współpracuje z Fundacją Gdańską oraz Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej. Efektem są środki finansowe przeznaczane  m.in. na pomoc rzeczową, zakwaterowanie, pomoc psychologiczną oraz na utrzymanie i wyposażenie punktów pomocy humanitarnej w Ukrainie. Fundacja LPP rozdaje też osobom potrzebującym karty upominkowe na zakup ubrań. Na rzecz Pomorskiego Oddziału PCK przekazuje odzież swoich marek.

Tags: LPP
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Wejście do sklepu Kaufland

Kaufland i Lidl łączą siły w pomocy dla Ukrainy produktami o wartości 10 mln euro

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version