- Centrum handlowe Auchan Piaseczno powiększa swoją ofertę handlową – do grona najemców dołącza Okaïdi
- Za umowę z nowym najemcą odpowiada dział komercjalizacji Nhood Polska
- Poziom komercjalizacji Auchan Piaseczno wynosi 100%
Zarządzane i komercjalizowane przez Nhood Polska Centrum Handlowe Auchan Piaseczno powiększa swoją ofertę handlową w kategorii mody dziecięcej. 18 lutego do grona najemców galerii handlowej dołączyła francuska marka Okaïdi z bogatym asortymentem mody dla dzieci w rożnym wieku. Salon firmowy Okaïdi zajął lokal o powierzchni 119 mkw. Będzie to druga lokalizacja marki w obiektach należących do Ceetrus Polska.
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno zyskuje popularność
Centrum Handlowe Auchan Piaseczno jest chętnie wybieranym miejscem zakupów przez mieszkańców Warszawy, Piaseczna i okolic. Klienci doceniają jego ofertę handlową i usługową, dzięki której mogą kupić w jednym miejscu produkty z wielu kategorii. Obiekt od lat cieszy się uznaniem wśród najemców, a poziom komercjalizacji wynosi 100 procent.
Cieszę się, że takie atuty naszego centrum handlowego, jak dogodna lokalizacja w sąsiedztwie Warszawy i wysoka odwiedzalność, dostrzegają najemcy, którzy decydują się na otwarcie nowych salonów. Większa oferta handlowa to duża korzyść dla klientów obiektu, którzy znajdą tu różnorodne produkty dla domu i rodziny – mówi Patrycja Strzelecka, Junior Property Manager w Centrum Handlowym Auchan Piaseczno.
Okaïdi nowym najemcą
W połowie lutego do grona najemców piaseczyńskiego Centrum dołączyła francuska marka Okaïdi. Oferuje ona ubrania i akcesoria dla dzieci w różnym wieku – od noworodka do 14-latka. Dostępne kolekcje, obejmujące pajacyki, body, spodnie, sukienki, sweterki czy bluzy, pozwalają stworzyć wygodną stylizację na każdą porę roku. Marka Okaïdi od wielu lat tworzy kreatywną i uniwersalną modę dziecięcą. Ponadczasowość projektów oraz ich wysoka jakość zapewniają długotrwałe użytkowanie. Okaïdi dokłada wszelkich starań, aby kolekcje powstawały w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju, między innymi z takich materiałów, jak organiczna bawełna.
Przeczytaj także: Nhood Polska umacnia współpracę z najemcami.
Nowy salon wzbogaci ofertę w segmencie mody dla dzieci. Obecnie w piaseczyńskim obiekcie należącym do Ceetrus klienci mogą robić rodzinne zakupy w blisko 50 sklepach. Wśród nich są różnorodne marki modowe, obuwnicze, kosmetyczne, drogerie, salon optyczny, apteka oraz sklep z artykułami dla zwierząt. Ofertę uzupełniają liczne punkty usługowe oraz marki gastronomiczne. Na klientów centrum czekają również liczne wydarzenia, dlatego mogą liczyć na akcje społeczne oraz program lojalnościowy Akcja Bonus.
Dział komercjalizacji Nhood Polska prowadzi negocjacje z właścicielem marki Okaïdi dotyczące obecności w kilku kolejnych obiektach handlowych należących do Ceetrus Polska.