Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Metro Properties zaangażowało się w akcję „Solidarni z Ukrainą”

Trwa akcja zbiórki w centrach M1 w Polsce: Solidarni z Ukrainą

przez Redaktor
9 marca 2022
w Centra handlowe
0
centrum handlowe M1

centrum handlowe M1

  • Metro Properties rozpoczęło zbiórkę dla mieszkańców Ukrainy
  • Akcje ,,Solidarni z Ukrainą” organizowane są w centrach M1 na terenie całego kraju
  • Każdy klient może okazać swoją solidarność z Ukraińcami

Metro Properties rozpoczęło akcję zbiórki dla mieszkańców Ukrainy we wszystkich centrach M1 w Polsce. Zbierane produkty to artykuły potrzebne zarówno uchodźcom wojennym przebywającym w Polsce, jak i mieszkańcom, którzy pozostali w kraju – żołnierzom i rodzinom, którzy nie zdecydowali się na opuszczenie Ukrainy.  Specjalnie zorganizowane punkty zbiórki pod hasłem „#BądźŻyczliwy – Solidarni z Ukrainą” znajdują się w pasażach handlowych centrów M1.

Metro Properties w ramach akcji ,,Solidarni z Ukrainą” wspiera cierpiących przez wojnę Ukraińców

Metro Properties współpracuje w ramach akcji „Solidarni z Ukrainą” z organizacjami pomocowymi we wszystkich miastach i regionach, gdzie obecne są obiekty zarządzane przez firmę. Firma zbiera konkretny asortyment towarów, choć ich lista jest bardzo zróżnicowana w zależności od miejsca zbiórki. Aktualizacja zapotrzebowania znajduje się na stronach internetowych centrów M1 oraz profilach Facebook. Zebrane rzeczy trafiają do wyspecjalizowanych organizacji w każdym z miast.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Dramatyczne wydarzenia mobilizują do szerokiej pomocy

Zgodnie z naszą maksymą „#BądźŻyczliwy”, nie mogliśmy zamknąć oczu na dramatyczne wydarzenia, jakie obserwujemy za naszą wschodnią granicą. Cały zespół naszej firmy jest poruszony i wszyscy łączymy się myślami z mieszkańcami Ukrainy. Działamy na wszelkie możliwe sposoby, by udzielić im wsparcia, zarówno indywidualnie, jak również wykorzystując potencjał naszych obiektów. Zbiórka „#BądźŻyczliwy – Solidarni z Ukrainą” odbywa się w centrach M1 tak długo, jak tylko będzie potrzebna. Dodatkowo samodzielnie, wśród nas samych udało nam się zebrać cały autokar najpotrzebniejszych artykułów – leków, staz, baterii, naładowanych powerbanków, suchego prowiantu, kocy, śpiworów, itd.- które od wczoraj są w drodze bezpośrednio do Kijowa. Mieszkańcy Ukrainy to również nasi koledzy, pracownicy i współpracownicy z różnych obszarów działalności METRO PROPERTIES. Jesteśmy ogromnie poruszeni tragedią ich rodzin i całego kraju, ale jednocześnie zdeterminowani. Chcemy pomagać tak długo, jak to będzie potrzebne! – mówi Jakub Jarczewski Dyrektor Działu PR METRO PROPERTIES

Przeczytaj także: Kina samochodowe w M1.

Zapotrzebowanie w zbiórce „#BądźŻyczliwy – Solidarni z Ukrainą” jest bardzo zróżnicowane. Potrzebne są środki opatrunkowe (szczególnie stazy) i leki dla osób pozostających na Ukrainie oraz całe apteczki pierwszej pomocy. Niezbędna jest również żywność z długimi terminami ważności. Niezmiennie organizacje pomocowe kompletują śpiwory, koce i kołdry. Dla dzieci zbiera się pieluchy we wszystkich rozmiarach, chusteczki nawilżane, kremy przeciw odparzeniom, mleko w proszku, leki, smoczki czy akcesoria do karmienia. Ważnym elementem są baterie, powerbanki i ładowarki do telefonów, torby do spakowania na dalszą podróż i wszelkie artykuły higieniczne. Listy potrzeb w każdym z miast są długie, a pomoc potrzebna niemal natychmiast.

 

 

Tags: M1Metro Properties
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
CityFit otwiera trzeci klub w Lublinie

CityFit otwiera trzeci klub w Lublinie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version