Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

CityFit otwiera trzeci klub w Lublinie

Polska sieć klubów fitness CityFit dołączą do CH Tomasza Zana

przez Redaktor
10 marca 2022
w Centra handlowe
0
  • Lublin wzbogacił się o 3 już klub CityFit
  • Klub fitness dostępny jest całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • Sieć CityFit posiada innowacyjny sprzęt i szeroką liczbę ofert

Polska sieć całodobowych klubów fitness CityFit otworzyła klub w lubelskim CH Tomasza Zana.  Ze względu na sytuację za naszą wschodnią granicą marka zrezygnowała z eventu i atrakcji otwarciowych. Mimo to, przed wejściem ustawiła się długa kolejka klubowiczów, gotowych na pierwszy trening w nowym klubie.

CityFit nieustannie się rozwija – Lublin jest kolejnym miastem na mapie sieci

Klub o powierzchni 1650 mkw. znajduje się na parterze centrum (wejście obok E.Leclerc). Czynny jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (również w niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od handlu). Parkować można na parkingu galerii – przez pierwsze 2 godziny gratis.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

CityFit w mieście Lublin – nowoczesny klub podzielony na specjalne strefy

Przestrzeń treningowa podzielona została na 8 ergonomicznych stref, w których znalazło się około 300 urządzeń. Do dyspozycji klubowiczów są również: źródełko z bezpłatną wodą filtrowaną, maszyny vendingowe, w których kupić można zdrowe przekąski czy strefa relaksu, w której będzie można podgrzać i zjeść posiłek po treningu czy naładować telefon. W cenie karnetu klienci otrzymują dostęp do zajęć fitness, diet z listami zakupów, planów treningowych IntroFit. Otrzymują również możliwość konsultacji z trenerami personalnymi i wykonania analizy składu ciała. Sieć umożliwia także okresowe zawieszenie członkostwa (np. na czas wakacji).

Przeczytaj także: Ekorozwiązania w CityUp

CityFit stawia na innowacyjne rozwiązania, które zapewniają pełen dostęp do usługi – z każdego miejsca, w każdym czasie. Zakup karnetów oraz zarządzanie członkostwem realizowane są online. Klubowicze korzystają z nowoczesnego systemu dostępu opartego o kod QR w aplikacji mobilnej – to dzięki niemu mogą wejść na trening o dowolnej porze dnia i nocy. Z oferty klubu mogą korzystać również posiadacze pakietów sportowych MultiSport, Medicover Sport, PZU Sport oraz FitProfit.

Przeczytaj także: Nowości w Atrium Reduta

Misją CityFit jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i przyjaznej atmosferze. Każdy klub CityFit jest społecznością, która łączy osoby w różnym wieku, o różnych poglądach czy doświadczeniu treningowych – zgodnie z hasłem marki „You Fit Here”. Dzięki temu aż 96% klientów uważa, że kluby CityFit są dobrym miejscem, by rozpocząć przygodę z treningami.

Tags: cityfit
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Lancerto punkt sprzedaży

Lancerto o obecności w marketplace’ach: "To była doskonała decyzja"

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version