- ALDI rekrutuje do Centrum Dystrybucyjnego w Bydgoszczy
- Sieć stawia na innowacyjne podejście stosując rozszerzoną rzeczywistość i VOICE bot
- Na pracowników czekają nowe warunki zatrudnienia
Rusza kampania rekrutacyjna do ALDI Centrum Dystrybucyjne w Bydgoszczy. Dyskonter zatrudni około 200 osób do obsługi nowo powstałego magazynu na stanowiskach liniowych oraz managerskich. Elementem wyróżniającym i pokazującym innowacyjne podejście w procesie rekrutacji w branży retail jest zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości oraz technologii VOICE bot.
Ruszyła rekrutacja do Aldi Centrum Dystrybucujne
Wraz ze wzrostem sieci w Polsce, ALDI systematycznie rozwija komunikację employer brandingową. W lutym sieć zaprezentowała nową odsłonę kampanii, której przyświeca hasło „Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj ALDI z nami”. W ramach nowej kampanii dyskonter nie tylko stawia na utrwalenie wizerunku pracodawcy oferującego pewność zatrudnienia i możliwość rozwoju, ale na autentyczność i na nowoczesne technologie, które mają w znacznym stopniu ułatwić i uatrakcyjnić proces rekrutacji.
Proces rekrutacji ułatwiają również kody QR, które w ramach prowadzonej kampanii znajdują się na zewnętrznych nośnikach. Kandydat skanując kod QR przechodzi do rozszerzonej rzeczywistości, w której ma do wyboru dwie ścieżki aplikacji – przez stronę www lub infolinię. Co więcej, w rozszerzonej rzeczywistości można poznać pracownicę centrum dystrybucyjnego z Chorzowa, która zaprasza do dołączenia do #teamALDI w Bydgoszczy.
W procesie rekrutacji marka korzysta z technologii VOICEbot
ALDI na potrzeby rekrutacji do nowego magazynu w Bydgoszczy uruchomiło również infolinię, wykorzystującą technologię VOICEbot. Dzięki jej zastosowaniu kandydaci zainteresowani pracą na stanowisku pracownika magazynu mogą dzwonić pod numer 800 102 800 przez całą dobę, 7 dni w tygodniu i składać aplikację. Program bazujący na interfejsie głosowym automatycznie odbiera połączenia i przeprowadza rozmowę. Podczas rozmowy kandydat ma okazję podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym i umiejętnościami. Po przeprowadzonej rozmowie dane kandydatów wraz z odpowiedziami przekazywane są do systemu ATS.
W ALDI Napędza nas jutro, a to oznacza, że sięgamy po nowoczesne, innowacyjne rozwiązania. Jednym z obszarów, w którym to robimy jest rekrutacja. Napędzają nas ludzie, po prostu. I zgodnie z tym założeniem, w centrum naszego zainteresowania stawiamy pozytywne doświadczenia kandydatów. Dlatego do wsparcia procesu rekrutacji do Centrum Dystrybucyjnego w Bydgoszczy wykorzystujemy nowoczesne technologie. To sprawia, że proces rekrutacji jest dla kandydatów wygodny i szybki, a dzięki wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości, już od pierwszych chwil pozwala poznać ludzi, którzy tworzą życzliwą atmosferę, jaka panuje w naszych zespołach – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich w ALDI Polska.
ALDI wprowadza nowe zasady zatrudnienia
ALDI wciąż podnosi atrakcyjność zatrudnienia. Od marca ubiegłego roku sieć wdrożyła nowe zasady zawierania umów o pracę. Niezależnie od zajmowanego stanowiska każdy nowy pracownik zatrudniany jest na rok, z pominięciem okresu próbnego. Następną umowę zawiera się na czas nieokreślony. Magazynierzy z najmniejszym stażem zaczynający pracę w ALDI będą mogli liczyć co miesiąc na kwotę 3810 zł. Podana stawka jest kwotą brutto i wliczona została do niej wartość karty przedpłaconej.
Kampania rekrutacyjna do nowego centrum dystrybucyjnego ruszyła 1 marca. ALDI od pracowników chcących podjąć pracę w magazynie oczekuje m.in. rzetelności i gotowości do pracy w systemie zmianowym. Pierwsi pracownicy magazynu mogą liczyć na zatrudnienie już od kwietnia.
Przeczytaj także: Aldi otwiera trzeci sklep w Lublinie.
Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy elewacyjne, radio, nośniki wielkoformatowe, citylighty, reklamy internetowe oraz komunikację w social mediach. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja GROW.