- Foot Locker zyskuje nowy lokal w krakowskiej Bonarce
- Po modernizacji sklepu marka otworzyła salon mający 435 mkw.
- Do Bonarki dołączają także kolejne firmy
Krakowska Bonarka poszerzyła obszar marki Foot Locker, która otworzyła swój flagowy salon liczący 435 mkw. W ostatnim czasie portfolio centrum zostało wzbogacone także o markę odzieży damskiej Maravilla Boutique oraz myjnię samochodową Biel Auto Spa.
W centrum handlowym Bonarka, salon Foot Locker przeniósł się do większego lokalu
Foot Locker to jedna z największych globalnych sieci oferujących obuwie i odzież sportową. Firma specjalizuje się w sprzedaży butów sportowych wiodących marek. W krakowskiej Bonarce, Foot Locker jest obecny od dziesięciu lat. Koncept został relokowany do znacznie większego lokalu. Tworzy odpowiednią przestrzeń do ekspozycji szerokiego asortymentu topowych akcesoriów i mody streetwearowej, jak również limitowanymi kolekcjami obuwia.
Bonarka jest obecnie w trakcie modernizacji. Zmieniająca się przestrzeń podnosi jej prestiż i sprawia, że marki chętnie inwestują w salony w naszym centrum. Sklepy zyskują więcej przestrzeni na ekspozycje asortymentu i często stawiają na otwarcie u nas flagowych salonów. Przykładem jest otwarcie salonu Foot Locker, którego powierzchnia jest teraz większa o ponad 100 mkw. – mówi Justyna Bartosz, Asset Manager NEPI Rockcastle.
Wnętrze nowego salonu, utrzymane jest w typowej dla marki czarno-białej stylistyce. Przestarzeń została podzielona na 3 strefy: kobiecą, męską i dziecięcą. Takie działanie znacznie ułatwia zapoznanie się z asortymentem każdej z tych grup.
Przeczytaj także: Wiosenna kampania Bonarka.
W marcu oferta centrum wzbogaciła się także o sklep Maravilla Boutique (71 mkw) z kolekcją odzieży damskiej. Do nowych najemców z sektora usługowego dołączyła trzy stanowiskowa myjnia samochodowa Biela Auto Spa (183 mkw), która jednocześnie świadczy profesjonalne usługi autodetalingu.
Budując ofertę produktów i usług dostępnych w Bonarce dbamy o to, by była ona różnorodna. Stawiamy na obecność popularnych marek, ale też na silną ofertę usługową, która pozwala oszczędzić czas i zrealizować wiele codziennych spraw w jednym miejscu – dodaje Justyna Bartosz, Asset Manager NEPI Rockcastle.