Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Netto kończy integrację z Tesco

Netto stało się czołową marką na rynku dyskontów w Polsce

przez Redaktor
25 marca 2022
w Centra handlowe, Newsy
0
sklep netto

Netto kończy integrację z Tesco

  • Netto kończy integrację z Tesco i staje się jedną z czołowych marek na rynku dyskontów w Polsce
  • Łącznie, sieć Netto, posiada prawie 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych
  • Marka planuje już dalszy rozwój i otwiera sklepy w formacie 3.0

Netto kończy integrację z Tesco. Blisko 650 sklepów, ponad 240 tys. mkw. powierzchni handlowej, 5 centrów dystrybucyjnych i 9000 pracowników. Tak w liczbach wygląda Netto po zakończeniu procesu konwersji Tesco. Dzięki przejęciu polskiej części biznesu Tesco, Netto stało się jedną z czołowych marek na rynku dyskontów w Polsce.

Netto kończy integrację z Tesco i jest zadowolone ze swoich działań

16 marca 2021 r. UOKiK wydał zgodę na przejęcie części biznesu Tesco w Polsce przez Salling Group, właściciela sieci Netto. Wartość transakcji wyniosła 900 mln złotych. Wkrótce potem ruszyła przebudowa placówek Tesco na Netto. Pierwsze sklepy pod nowym szyldem zostały otwarte w maju 2021 r.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Rok później, po zakończeniu konwersji, Netto może poszczycić się prawie 650 sklepami i 5 centrami dystrybucji zlokalizowanymi w całej Polsce. Blisko 250 z tych obiektów to dawne placówki Tesco. Obecnie Netto zatrudnia ok. 9000 pracowników, z czego 4000 to osoby, które dołączyły do zespołu Netto w ramach procesu konwersji.

Ostatnie 12 miesięcy było dla naszej organizacji niezwykle intensywnym czasem. Konwersja Tesco do Netto, jej złożoność oraz tempo. Proces przebiegał równolegle do podstawowej działalności biznesowej, czyli sprzedaży i obsługi klientów w istniejących sklepach. Czy nie mieliśmy obaw o realizację konwersji zgodnie z założeniami? Oczywiście, że tak. Po drodze pojawiły się wyzwania. Nie stanęły nam jednak na przeszkodzie, by przeprowadzić integrację Tesco z Netto w przyjętym terminie, a nawet ją przyspieszyć. Fakt, że w ciągu 12 miesięcy Netto zmieniło swój charakter z sieci regionalnej do ogólnopolskiej, zwiększając się o blisko 250 sklepów, jest zasługą ludzi – pracowników Netto i Tesco. Ich pasja, zaangażowanie i trud wkładany w codzienną pracę przełożyły się na doskonały efekt. Dziś możemy być dumni. Dziękuję im wszystkim – mówi Hugo Mesquita, CEO Netto Polska.

W przebudowę dawnych placówek Tesco, Saling Group zainwestowała 750 mln złotych. Dzięki konwersji sieć Netto pojawiła się na wschodzie kraju – w województwach podlaskim, lubelskim i podkarpackim. Wzmocniła swoją obecność również w pozostałych regionach. Netto zadebiutowało w 119 miejscowościach, m.in. Krakowie, Zakopanem czy Białymstoku, docierając ze swoją ofertą do nowych klientów. Obecnie sieć jest najbardziej rozwinięta w województwie dolnośląskim, mazowieckim, śląskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim.

Przeczytaj także: Netto stawia na niezależność od rosyjskiego gazu

Netto planuje dalszy rozwój – format 3.0

Kończymy proces konwersji, ale nie zatrzymujemy się. Przed nami kolejne wyzwania. Obecnie rozpoczynamy proces modernizacji naszych placówek, by dostosować je do formatu 3.0, który jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów. Dalej będziemy chcieli rozwijać naszą sieć. W 2022 r. planujemy otworzyć 15 nowych sklepów – dodaje Hugo Mesquita.

Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0. W sferze wizualnej to minimalistyczny wystrój wnętrz zapewniający komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz. Obecnie w Polsce otwartych jest około 350 sklepów Netto 3.0.

Dyskonty Netto oferują klientom około 3,5 tys. produktów. Ważną częścią oferty, stale rozwijaną, jest asortyment marek własnych,. Wśród nich znalazły się takie marki, jak: Sztuka Mięsa – mięsa pochodzenia polskiego w opakowaniach z recyklingu, Miletto – nabiał tworzony według tradycyjnych receptur, Premieur – linia wykwintnych produktów takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze i Hello Sensitive – bezzapachowe, hipoalergiczne i niezawierające barwników artykuły dla najmłodszych. Sieć wyróżnia się także ofertą. Z zieleniaka, w ramach której klienci mogą wybierać spośród ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz ofertą Półki zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

 

Tags: NettoTesco
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
sklep Delikatesy

Delikatesy Centrum otwierają 100 sklep w nowym formacie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version