- Modivo inwestuje w rozwój za granicą
- Dla rozwoju działalności międzynarodowej Spółka powołała nowy dział – International Business Unit
- Firma planuje osiągnąć do 2025 roku 80 % przychodów z rynków zagranicznych
Marka Modivo inwestuje w rozwój za granicą. Modivo S.A. konsekwentnie dąży do rozwoju działalności międzynarodowej. Plany dotyczą ekspansji marek eobuwie.pl oraz MODIVO. Powstał też nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd Spółki powołał country managerów dla Włoch, Czech i Słowacji oraz szefa ds. międzynarodowego rozwoju biznesu, nadzorującego pozostałe rynki.
Modivo inwestuje w rozwój za granicą
Do 2025 r. 80 % przychodów Spółki ma pochodzić z międzynarodowej działalności. Chcemy w dalszym ciągu umacniać pozycję na rynkach zagranicznych. Nowe osoby w zespole będą nas wspierać w osiągnięciu tego celu. Jestem przekonany, że dołączyli do nas kompetentni managerowie. Ich doświadczenie i wiedza będą nieocenionym wzmocnieniem – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.
Zespół International Business Unit zajmie się rozwojem platform eobuwie.pl oraz MODIVO na rynkach europejskich. Działaniami na rynku włoskim pokieruje Onofrio Lattanzi – Head of Italy, a na rynku czeskim i słowackim Petr Bilik – Head of Czech&Slovakia. Będą oni odpowiedzialni za wyniki finansowe, pozyskiwanie nowych klientów czy wprowadzenie najwyższej jakości oferty i obsługi konsumentów. Stanowisko Head of International Business Development dla pozostałych rynków zajmuje Dominik Dróżdż.
Onofrio Lattanzi ma ponad 15-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich w branży luksusowej i lifestylowej. Posiada rozległą wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu, finansów, a także rozwoju biznesu i zarządzania. Przez ostatnie lata zajmował funkcję Global Wholesale Director w Swinger International S.p.A., CMO w Modes S.p.A., czy EMEAIR WHS Director w Gianni Versace S.p.A.
Przeczytaj także: MODIVO S.A. pomaga materialnie Ukrainie.
Petr Bilik ma ponad 8-letnie doświadczenie w doradztwie i zarządzaniu projektami w zakresie zagadnień handlowych i konsumenckich m.in. w FMCG i e-commerce. Przez ostatnie lata pracował w McKinsey & Company w Pradze na stanowisku Engagement Manager. Współpracował z klientami z Europy Środkowej i Wschodniej głównie w zakresie strategii korporacyjnej, handlowej, a także logistyki, zarządzania cenami i marżami. Wcześniej pełnił stanowisko Kierownika projektu w firmie Maersk Drilling, zajmując się digitalizacją operacji w branży offshore.
Wsparcie obszarów Technology oraz Commerce
Do spółki z początkiem marca dołączyła również Anna Dubińska. Jako Businness Unit Manager Ladies and Kidswear. Anna będzie odpowiedzialna za rozwój kategorii MODIVO „Kobieta i dziecko”. Nowego Dyrektora zyskał dział Technical Platform. Piotr Michoński zajmie się m.in. utrzymaniem i rozwojem infrastruktury organizacji, a także skuteczną linią wsparcia dla klientów i użytkowników wewnętrznych.