Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Salon Medicine wrócił do Atrium Copernicus

Nowa odsłona Medicine w toruńskiej Galerii, to nowoczesność, przejrzystość i funkcjonalna przestrzeń

przez Redaktor
31 marca 2022
w Centra handlowe
0
Medicine wraca do Atrium Copernicus

Medicine wraca do Atrium Copernicus

  • Medicine powraca do Atrium Copernicus
  • Salon został powiększony i zyskał nowoczesną i przejrzystą przestrzeń
  • W trakcie modernizacji jest również salon Kodano Optyk

Salon marki odzieżowej Medicine jest ponownie dostępny w toruńskim Atrium Copernicus. Nowo otwarty lokal właśnie przeszedł prawdziwą metamorfozę – powiększył się, a także zyskał nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Już niebawem również w nowej odsłonie zaprezentuje się klientom salon Kodano Optyk.

medicine w atrium copernicus
Salon wraca do Atrium Copernicus

Marka Medicine ponownie otwarta w Atrium Copernicus

Z oferty sklepu Medicine mieszkańcy Torunia mogą korzystać od soboty, 26 marca. Odnowiony salon Medicine jest jedną z flagowych lokalizacji marki w Polsce, urządzoną w najnowszym koncepcie i prezentującą szeroką ofertą produktową. Nowy lokal ma powierzchnię blisko 650 m kw. Oferuje kolekcje odzieży w oryginalnych kolorach, zróżnicowanych fasonach i fakturach . W  ofercie, obok stałej linii ubrań basic, klienci znajdą też wiosenne edycje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Medicine jest polską firmą odzieżową, przeznaczoną dla osób, które lubią nowoczesny, casualowy styl ubioru.

salon medicine w atrium copernicus
Medicine wraca do Atrium Copernicus

Sklep znajduje się obok strefy restauracyjnej, przy głównym wejściu do centrum handlowego, w sąsiedztwie salonu H&M i restauracji KFC.

Przeczytaj także: HalfPrice w Atrium Copernicus.

Znaczącą metamorfozę przechodzi także salon optyczny Kodano Optyk. Już wkrótce otworzy się w nowej, większej lokalizacji (120 m kw), znajdującej się w sąsiedztwie drogerii Rossmann i sklepu Ochnik. Powiększony lokal pozwoli na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji.

 

Tags: Atrium Copernicus
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Galeria Bemowo

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version