Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

300 pracowników outletów Factory rozpoczyna szkolenia w Factory Retail Academy

Factory Retail Academy stworzyła firma Neinver

przez Redakcja
5 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Factory Retail Academy wnętrze centrum handlowego

Factory Retail Academy

Blisko 300 pracowników salonów outletowych Factory Gliwice rozpoczyna cykl szkoleń w ramach Factory Retail Academy. Przestrzeń wsparcia biznesu dla najemców stworzyła firma Neinver. Jest to pierwszy taki projekt w kraju.

Czego uczą się uczestnicy Factory Retail Academy?

Cykl szkoleń Factory Retail Academy obejmuje cztery obszary. Specjaliści Neinver wybrali te, które są ważne dla sprawnego działania sklepu w obiekcie handlowym i generowania satysfakcjonujących wartości sprzedaży. Są to praktyczne warsztaty z zakresu zarządzanie zespołem, profesjonalnej obsługi klienta wraz z analizą kluczowych współczynników efektywności, Visual Merchandisingu oraz stylizacji. Prowadzą je wyspecjalizowani trenerzy zarówno z firm zewnętrznych jak i z zespołu Neinver.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Zadaniem Factory Retail Academy jest wsparcie naszych partnerów biznesowych jak najlepszą wiedzą i narzędziami do jej efektywnego wykorzystania. Szkolenia prowadziy metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Factory Gliwice w Neinver.

Factory Retail Academy to także miejsce akcji CSR

Factory Retail Academy to miejsce nauki i pracy, skupiające aktywności dla partnerów biznesowych Neinver i mieszkańców. Pilotażowy projekt został uruchomiony w Factory Gliwice. Jest to najmłodsze centrum największej sieci outletów w Polsce. Specjalnie zaaranżowana przestrzeń w pasażu handlowym jest wykorzystywana do szkoleń i treningów branżowych, procesów rekrutacyjnych najemców oraz spotkań biznesowych. W Akademii prowadzone są również bezpłatne zajęcia z robotyki dla najmłodszych mieszkańców Śląska. Dostępna jest tu także biblioteka multimedialna dla dorosłych i dzieci.

Jakie szkolenia prowadzone są w Factory Retail Academy?

Warsztaty z zakresu zarządzania zespołem

Te zajęcia zostały zaadresowane do kierowników i liderów zespołów w salonach outletowych i restauracjach. Jest to wiedza dotycząca motywowania  pracowników, pracy nad ich talentami i predyspozycjami. Neinver uczy też sprawnego prowadzenia procesów rekrutacji oraz efektywnej pracy zespołu.

Szkolenie dotyczące obsługi klienta

Są to znane i popularne warsztaty w branży centrów handlowych. Ich kolejne odsłony mają wzmacniać skuteczność sprzedaży i pomóc w budowaniu efektywnej relacji sprzedawcy oraz klientów. Jak twierdzą fachowcy, systematyczny trening w tym obszarze jest kluczowy dla poprawy osiąganych wyników. W ramach kursu, pracownicy salonów outletowych Factory przejdą również szkolenie z obsługi systemu monitorowania wyników salonów outletowych i centrów. Jest to autorskie narzędzie „business Intelligence” stworzonego przez Neinver dla najemców.

Trening z obszaru Visual Merchandisingu

Ma pomóc prowadzącym salony outletowe w efektywnej prezentacji oferty. Trenerzy pokazują jak właściwe wyeksponowanie towaru i rozmieszczenie poszczególnych produktów sprzyja zarówno zaplanowanym zakupom, jak i spontanicznym decyzjom klientów. Podczas warsztatów zaplanowano m.in. analizę skuteczności witryny, porady dotyczące rozmieszczenia towarów, naukę stylizacji manekinów i pracę z materiałami marketingowymi.

Szkolenie z zakresu stylizacji

Ważne są szczególnie dla pracowników salonów z ofertą modową. Jego uczestnicy dowiedzą się, jak dokonać szybkiej analizy sylwetki, dobrze dobrać fason i kolorystykę ubioru. Następnie mają się nauczyć, jak przygotować stylizację podkreślającą atuty danej osoby i odpowiednio ją zaprezentować. Pracownicy salonów outletowych Factory poznają również najnowsze trendy w modzie 2022 roku.

Przeczytaj także: Ubrania z recyklingu w Avenidzie Poznań

Szkolenia w Factory Retail Academy potrwają przez całą wiosnę. Wszyscy najemcy FACTORY uczestniczą w nich bezpłatnie. Po zakończeniu warsztatów otrzymają certyfikaty ich ukończenia.

 

Tags: Neinver
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Prezes Answear

175 ml zł przychodów w I kwartale 2022 r. Answear.com - czyli wzrost o 42 proc. rdr.

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version