Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zmiany na mapie najemców NoVa Park

Dwóch najemców powiększyło swoje salony, a tenant-mix wzbogaciła marka Fielmann

przez Redakcja
8 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
home&you NoVa Park sklep w centrum handlowym witryna sklepowa

home&you NoVa Park

W centrum handlowym NoVa Park na mapie najemców zaszły przetasowania. Do galerii dołączył nowy najemca, a dwóch powiększyło swoje salony. W czwartek 7 kwietnia 2022 roku salon home&you otworzył się w nowej, większej lokalizacji. Podobną decyzję podjęła również marka Świat GSM. Od 28 marca operuje ona na powierzchni 76 m2.

Home&you w większej lokalizacji w NoVa Park

home&you to jeden z liderów dekoracji wnętrz w Polsce. Firma działa już od prawie 20 lat. W ofercie salonu można znaleźć produkty do urządzenia sypialni, kuchni i pokoju dziennego. Marka na polskim i zagranicznych rynkach posiada już ponad 140 salonów.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Lokalizacja home&you

Salon home&you o powierzchni 471 m2 jest zlokalizowany na poziomie 0. Znajduje się przy wejściu głównym do galerii, w sąsiedztwie sklepu Orsay.

To nie jedyne zmiany na mapie najemców NoVa Park, do których doszło w ostatnim czasie. Świat GSM, który zajmuje się sprzedażą akcesoriów GSM oraz oferuje usługi serwisowe, również zmienił lokal na blisko dwukrotnie większy. Obecnie znajduje się na poziomie 0, naprzeciwko drogerii Super-Pharm.

Przeczytaj także: Lidl przechodzi na zieloną energię

Do grona najemców dołączył również pierwszy w Gorzowie salon optyczny marki Fielmann, który zajmuje powierzchnię 169 m2.  Sąsiaduje on ze sklepem New Yorker.

Decyzje naszych najemców dotyczące inwestycji i powiększenia dotychczasowych salonów w NoVa Park to dobry przykład, który pokazuje, że warto prowadzić biznes w naszym centrum handlowym. Na bieżąco dbamy o rozwój naszego tenant-mixu. Śledzimy przede wszystkim zmieniające się oczekiwania konsumentów, w szczególności na rynku lokalnym. Podniesienie atrakcyjności NoVa Park poprzez wprowadzenie do oferty handlowej nowych marek takich jak Fielmann powoduje, że klienci jeszcze chętniej wybierają nasze centrum, mając świadomość, że w NoVa Park znajdą wszystko, czego potrzebują w jednym miejscu – dodaje Ewa Jusiel-Bujnowska, Leasing Manager w NoVa Park.

Tags: NoVa Park
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
LPP sklep Reserved z zewnątrz

LPP określa nowe kierunki strategii biznesowej

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version