Pracownicy JYSK Polska wysoko ocenili swoje miejsce pracy. W badaniu, które zostało przeprowadzone w tej sieci, poziom zadowolenia wyniósł 77 punktów na 100 możliwych. Średnia w Polsce to 69 punktów.
Wysoka była również frekwencja badania i wyniosła 99 proc. osób zatrudnionych w JYSK Polska. W skali międzynarodowej frekwencja wyniosła 94 procent na 22 000 wszystkich pracowników sieci JYSK.
Pracownicy JYSK wysoko ocenili lojalność względem wartości i pracy w firmie
Pracownicy w Polsce bardzo wysoko ocenili także lojalność względem wartości i pracy w firmie. Jest to wzrost do 84 punktów na 100 względem poprzedniego badania. Średni wynik w Polsce to 79 punktów.
Bardzo cieszy tak wysoka frekwencja w tegorocznym badaniu. To dzięki naszym pracownikom możemy zmieniać się wciąż na lepsze i dostosowywać do potrzeb ludzi oraz rynku. Chcemy być pierwszym wyborem dla pracowników w handlu detalicznym, a jeśli mamy obszar, w którym możemy się poprawić, nasi obecni pracownicy najlepiej to wychwycą, tak abyśmy mogli od razu to zweryfikować i wprowadzić zmiany – mówi Piotr Padalak, Dyrektor Generalny JYSK Polska.
We wszystkich ocenianych w ankiecie kategoriach nastąpił wzrost satysfakcji w odniesieniu do wyników poprzedniego badania z 2020 roku. Pracownicy JYSK Polska doceniają możliwości rozwoju, dobre relacje z przełożonym oraz dyrekcją firmy. Wysoko cenią też atmosferę w pracy. Pozytywnie oceny zyskały również warunki i środowisko pracy.
Przeczytaj także: Dlaczego ESG jest ważne w każdej firmie?
Z wynikami badania będziemy pracować wspólnie. Dotychczas odbyły się spotkania w zespołach, omówienie, teraz pracujemy nad konkretnymi planami działań na najbliższe dwa lata – dodaje Padalak.
JYSK pyta wszystkich pracowników o ich satysfakcję z pracy w Badaniu Satysfakcji Pracowników, przeprowadzanym co dwa lata w każdym kraju, w którym znajdują się sklepy. Tegoroczne badanie przeprowadzone zostało w styczniu 2022 roku, po raz pierwszy od połączenia JYSK Nordic i DÄNISCHES BETTENLAGER, we wszystkich 28 krajach JYSK (z wyjątkiem krajów franczyzowych). Badanie wykonała niezależna firma zewnętrzna – Ennova.