Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Atrium Biała stanie się domem dla pszczół

Na dachu galerii Atrium Biała powstała pasieka składająca się z 4 uli

przez Redakcja
21 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Atrium Biała centrum handlowe, wejście do galerii

Atrium Biała centrum handlowe

Białostockie centrum handlowe znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie natury, zielonych terenów oraz stawów tworząc idealny dom dla pszczół. Atrium Biała to kolejne centrum handlowe, na dachu którego stanęły ule. 

Kwiecień, początek wiosny to moment, w którym przyroda zaczyna rozkwitać i budzić się do życia. Jest to także czas kiedy pszczoły zaczynają odkładać miód, dlatego jest to najlepszy moment na uruchomienie pasieki. Inicjatywa powstania uli na dachu Atrium Biała wpisuje się w naszą misję dbania o środowisko naturalne – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała, i dodaje – Jednocześnie jest to kontynuacja prowadzonych przez Atrium Biała proekologicznych działań. Dodatkowo w najbliższym czasie planujemy szereg inicjatyw edukujących mieszkańców Białegostoku na tematy proekologiczne oraz zachęcających ich do troski o środowisko. 

Ule na dachu Atrium Biała to część programu Atrium Razem

Ule na dachu Atrium Biała stanęły 15 kwietnia br. Znajdą tam schronienie rodziny pszczół miodnych, a lokalny ekosystem dostarczy owadom zapylającym wystarczającą ilość pożywienia od wiosny do późnej jesieni. Opiekę nad pasieką będzie sprawować doświadczony pszczelarz.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Przeczytaj także: Zobacz, jak wygląda rozbudowane Focus Mall Zielona Góra

Inicjatywa jest częścią programu Atrium Razem. Jego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju. Wpisuje się to w działania realizowane w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG .

Atrium Biała ule dla pszczół na dachu centrum handlowego
Atrium Biała ule dla pszczół na dachu galerii
Tags: Atrium European Real Estate
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Gemini Park Tychy SFD, widok galerii z góry

Dwa nowe sklepy w ofercie Gemini Park Tychy

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version