Mięta Design w Galerii Dominikańskiej to zwycięzca konkursu Wygraj pop-up store! Atrium. Mięta Design to producent szytych ręcznie, unikatowych toreb, saszetek i plecaków. Pomysł na konkurs Wygraj pop-up store! to inicjatywa powstała w ramach wewnętrznego programu innowacji Atrium. Jego celem jest wspieranie młodych marek w rozwoju w handlu stacjonarnym i dotarciu do szerszego grona klientów.
Mięta Design w Galerii Dominikańskiej pokonała blisko 100 marek
W konkursie Atrium wzięło udział blisko 100 polskich marek.
Przeczytaj także: Atrium Biała została domem dla pszczół
O zwycięstwie Mięta Design zdecydowały m.in. innowacyjny charakter konceptu. Znaczenie miała także przemyślana strategia marki na rozwój i promocję sklepu w centrum handlowym. Produkty Mięty są tworzone z dbałością o każdy szczegół, a jej twórcy – Katarzyna i Piotr Iskra – dzięki otwarciu się na stacjonarny kanał sprzedaży chcą dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiej grupy nowych odbiorców – pisze Atrium w komunikacie prasowym.
Mięta Design działa na rynku od 2013 r.
Początki marki sięgają 2013 roku, kiedy to para zaczęła pokazywać swoje pierwsze projekty w mediach społecznościowych. Aktualnie Mięta Design ma prawie 123 tys. obserwujących na Facebooku i ponad 15 tys. na Instagramie. W jej ofercie, oprócz nerek, od których wszystko się zaczęło, można znaleźć mniejsze i większe torby, etui na laptopa, wielozadaniowe saszetki, breloki-frędzle, a nawet ozdoby do włosów. W 2021 roku talent i pracowitość współtwórczyni marki, Kasi, zostały docenione przez Polską Akademię Mody. Akademia przyznała jej prestiżową nagrodę dla początkujących projektantów – Srebrną Szpilkę.
Ostatni rok był naszym wyłanianiem się z „onlajnu”. Paradoksalnie, gdyż czasy epidemii sprzyjają całkowicie odwrotnym tendencjom. Marki przenoszą się raczej do świata wirtualnego. My postanowiliśmy zbliżyć się do ludzi, poznać ich, odpowiedzieć na potrzebę namacalnego kontaktu z naszymi produktami, które na żywo wyglądają jeszcze bardziej magicznie. Od jakiegoś czasu myśleliśmy o otwarciu sklepu stacjonarnego. Dlatego konkurs Atrium idealnie wpisał się w nasze plany i potrzeby. Wierzymy, że pop-up w Galerii Dominikańskiej stanie się naszą trampoliną do rozbudowy stacjonarnej sieci sprzedaży detalicznej – mówią Katarzyna i Piotr Iskra, właściciele i twórcy marki Mięta Design.
To już drugi pop-up store w Galerii Atrium
Mięta Design to już drugi lokal pop-up otwarty w ramach konkursu Wygraj pop-up store! Pierwszy z nich – sklep marki Auna Vegan, producenta kosmetyków wegańskich – dołączył do portfela Galerii Dominikańskiej w marcu br. Celem autorskiego programu Atrium Poland Real Estate jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu stacjonarnym i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na sześć miesięcy.