W środę, 27 kwietnia ALDI otworzy dla klientów pierwsze sklepy w Jaworze, Łowiczu i Krotoszynie. Marka planuje otwarcie na godz. 6:00. We wszystkich nowych lokalizacjach sieć zaplanowała promocje sięgające do 50%. W dniu otwarcia przed sklepami na odwiedzających ALDI czekać będą Foodtrucki ALDI. Będzie w nich można za okazaniem paragonu odebrać bezpłatny poczęstunek na wynos. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.
ALDI planuje otwarcia do 70 nowych placówek rocznie
ALDI z każdym rokiem przyspiesza rozwój. Sieć systematycznie i konsekwentnie zwiększa liczbę otwarć o 60-70 rocznie. Ekspansja oznacza również potrzebę zatrudniania nowych osób, a dla partnerów biznesowych i kontrahentów dyskontera, rosnące zapotrzebowanie na ich produkty czy usługi.
Choć sieć koncentruje się na ekspansji w największych metropoliach takich, jak Warszawa czy Wrocław, to otwiera także placówki w mniejszych miejscowościach, w tym turystycznych. Proces ten wspomaga dziewięć biur ekspansji w całej Polsce.
Każde otwarcie sklepu ALDI to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów– mówi Eliza Polak, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
Nowe sklepy zgodne z nowym konceptem wizualnym
Sklepy ALDI przygotowane są zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki. Jego motywem przewodnim jest świeżość. Ma być ona widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.
Przeczytaj także: Lidl przechodzi na zieloną energię
Powierzchnia każdego z nowych sklepów ALDI wynosi niemal 1500 m2. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Tuż przy wejściu na klientów czekają parkingi. Sieć uwzględniła w nich dedykowane miejsca dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników w każdym ze sklepów na potrzeby nowo otwartych lokalizacji.