Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Największy salon outletowy Tommy Hilfiger w Polsce został otwarty w Designer Outlet Warszawa

Lokal Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa, to flagowy salon marki

przez Redakcja
28 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa, wejście do lokalu

Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Zmodernizowany i powiększony lokal Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa, to flagowy salon marki. Brand zajął powierzchnię 680 mkw. Marka zaaranżowała wnętrze według najnowszego konceptu wprowadzanego na europejski rynek.  

Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa to największy salon outletowy marki w Polsce

Nowo otwarty salon amerykańskiej marki w centrum Designer Outlet Warszawa, to obecnie największy sklep outletowy Tommy Hilfiger w Polsce.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Nowoczesny koncept, według którego urządzone zostało wnętrze, oparty jest na aktualnych trendach architektonicznych. Według nich aranżowane są salony marki w całej Europie. Nowo otwarty sklep podzielony został na czytelne strefy, które odpowiadają różnym preferencjom klientów. W punkcie są także cztery stanowiska kasowe.

Punkt wyposażony w nowoczesny system RFID

Co więcej, salon w Designer Outlet Warszawa wyposażony został w jedyny w Polsce, najnowszy system RFID (Radio Frequency Identification). Ułatwia on profesjonalną obsługę klienta w kontekście szybkiego reagowania na tzw. customer request.

Przeczytaj także: Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki?

Rozwiązanie to w postaci bramki RFID i znaczników towarów pozwala na bieżące monitorowanie faktycznych stanów magazynowych oraz lokalizacji asortymentu w strefach.

Marki, które rozwijają się wraz z naszym centrum, podobnie jak my, nastawiają się na stałe polepszanie komfortu i obsługi klienta. Wspólnie budujemy client experience czyli doświadczenia zakupowe. Kupujących do Designer Outlet Warszawa przyciąga ciekawy mix marek, szeroka oferta gastronomiczna, ale i jakość salonów. Dlatego tym bardziej cieszą nas modernizacje i innowacje wprowadzane przez najemców – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

Największy w Polsce outletowy salon marki Tommy Hilfiger usytuowany jest tuż przy głównym wejściu do centrum. Klienci znajdą tam szeroki wybór odzieży i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn.

Kolekcje hołdują uwielbianemu przez high society amerykańskiemu stylowi preppy. Jest on połączeniem klasyki w wysokiej jakości oraz tradycji z najnowszymi trendami.

"<yoastmark

Tags: Designer Outlet Warszawa
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Pepco zmienia wygląd, witryna sklepowa Pepco

Pepco zmienia wygląd sklepów i rozszerza ofertę

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version