Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pepco zmienia wygląd sklepów i rozszerza ofertę

Pepco to jedna z najszybciej rozwijających się europejskich sieci handlowych

przez Redakcja
28 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Pepco zmienia wygląd, witryna sklepowa Pepco

Pepco zmienia wygląd

Pepco zmienia wygląd sklepów i rozszerza ofertę. Sieć wprowadza nowy koncept wizualny oraz aranżację swoich sklepów. Pierwsze polskie lokalizacje Pepco, w zupełnie nowej odsłonie, łączące wszystkie zmiany, sieć w ramach testu otworzyła już we Wrocławiu.

Pepco zmienia wygląd sklepów i rozszerza ofertę w odpowiedzi na potrzeby klientów

Zmiany w Pepco to projekt poprzedzony szczegółowymi analizami potrzeb klientów. Zarówno tych dokonujących zakupów w sklepach sieci, jak i osób nimi zainteresowanych. Nowe sklepy odwiedzić można już we Wrocławiu. Po zakończeniu fazy testowej, wybrane zmiany sukcesywnie będą też wprowadzane w kolejnych lokalizacjach.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Miliony klientów odwiedzają nasze sklepy w całej Europie, dokonując każdego miesiąca ponad 20. milionów transakcji. Odpowiadająmy na ich potrzeby, ale również chcemy przyciągnąć tych, którzy jeszcze nie odwiedzają nas regularnie. Zmieniamy się i dostosowujemy do nowych oczekiwań rynkowych. W naszych wrocławskich sklepach przeprowadziliśmy duże remonty i skumulowaliśmy wszystkie możliwe zmiany. Między innymi zmieniliśmy layout powierzchni. Wprowadziliśmy też jeszcze łatwiejszą nawigację. Zwiększyliśmy również przestrzeń ekspozycyjną i rozszerzyliśmy ofertę produktową. Projekt jest niezwykły z powodu samej jego realizacji. W przeciągu kilku tygodni zmieniliśmy 16 sklepów bez ich zamykania. Wprowadziliśmy za jednym zamachem wszelkie zmiany, jakie chcieliśmy testować – skomentował Piotr Korek Europejski Dyrektor ds. Inwestycji i Ekspansji Pepco.

Większa powierzchnia sprzedażowa i więcej produktów

Powierzchnia sprzedażowa w zmodernizowanych sklepach Pepco zwiększyła się średnio o 12%. Stało się tak dzięki między innymi zmniejszeniu części magazynowej i zredukowaniu liczby przymierzalni. Umożliwiło to wyeksponowanie pełnego asortymentu sieci. To przekłada się na zwiększenie – średnio o 22% – liczby oferowanych produktów. Wśród nich są ubrania z bawełny organicznej, odzież sportowa Cardio Bunny, kreatywne zabawki dla dzieci, wyposażenie i dodatki dla domu, np. kolekcja Japandi czy garnki i patelnie Peter Cook.

Przeczytaj także: Dlaczego kupujemy odzież używaną?

Wszystkie sklepy wrocławskie mają nowe meble, komunikację i layout pozwalające na jeszcze bardziej intuicyjne i komfortowe zakupy. W strefie przykasowej wprowadzony został układ mebli z drobnymi produktami. Wykorzystane zostały również wolne przestrzenie. Na słupach zamontowano półki oraz panele ścienne do ekspozycji drobnych akcesoriów. W ramach zmian wprowadzone zostały również nowe koszyki i odzież pracownicza oraz zmodernizowano sklepowe zaplecza. Pokoje socjalne zostały przearanżowane, nowocześnie umeblowane i wyposażone. Dzięki temu pracownicy mogą spędzać przerwy oraz odbywać zebrania w jeszcze bardziej komfortowych warunkach.

Nowe sklepy z nowym logo

Sklepy wrocławskie przeszły również rebranding. Sieć wprowadziła tu liczne zmiany wizualne. Klienci mogą je zauważyć już na samym wejściu, w witrynie sklepowej, w nawigacji, komunikacji cen i kategorii produktowych.

Nowe sklepy Pepco przeszły niesamowitą metamorfozę, także wizualną. Jednym z kluczowych elementów tej zmiany jest nasze logo, które jest bardziej nowoczesne i buduje nową tożsamość marki. Niesie skojarzenia z marką rodzinną, troskliwą, bliską i podążającą za najnowszymi trendami. Serce obecne w logotypie odzwierciedla naszą relację z klientkami, dumę z wartości rodzinnych, które pielęgnują w swoich domach i o które my jako firma chcemy dbać – dodała Agnieszka Olejniczak, Dyrektor ds. Marketingu Pepco.

Nowy format sklepów sieć wprowadziła na wiosnę w 16. wrocławskich punktach. Część rozwiązań tego projektu jest już wprowadzana w każdym nowo otwieranym Pepco. Inne nadal są testowane i konsultowane z klientami. Ich wyniki zdecydują o terminie i formie dalszego wdrażania w pozostałych lokalizacjach. Równocześnie sieć w dalszym ciągu prowadzi dynamiczną ekspansję w całej Europie. Aktualnie Pepco obecne jest w 15 krajach. W tym roku planuje między innymi otwarcia swoich pierwszych sklepów w Niemczech i Grecji.

 

Tags: Pepco
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Centrum Łopuszanska 22 Monnari, centrum nocą

Centrum Łopuszańska 22 wzbogaciło ofertę modową o sklep Monnari

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version