Ten rok obfituje w Centrum Łopuszańska 22 w nowości – do galerii dołączyła właśnie marka Monnari. W okresie styczeń-kwiecień oferta handlowa powiększyła się, o takie marki jak: CCC, 5 10 15, Spichlerz Zdrowia, Akcesoria GSM oraz Monnari. W planach na ten rok przewidziane są kolejne otwarcia.
100 sklepów i 20 tys. mkw. GLA
Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych. Na jednym poziomie znajduje się 100 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, CCC, Action, Rossmann, Pepco, Tedi, KiK, Dealz, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Monnari, Ziaja, 5 10 15, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD.
Przeczytaj także: Na czym polega kampania EkoWileńska?
Rozrywka mocną stroną obiektu
Ofertę handlową wzbogaca nowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw., znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic.
Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments która współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.