Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

TK Maxx debiutuje w Gemini Park Tarnów

TK Maxx otworzył swój salon o powierzchni 1662 m kw.

przez Redakcja
13 maja 2022
w Centra handlowe
0
TK MAXX w Gemini Park Tarnów

TK MAXX w Gemini Park Tarnów

TK Maxx otworzył swój salon w Gemini Park Tarnów. Oferta galerii wzbogaciła się o unikalną w skali regionu markę. W centrum handlowym został właśnie otwarty pierwszy w mieście sklep sieci TK Maxx. To jeden z najważniejszych debiutów w tarnowskiej galerii w tym roku.

W największym centrum handlowym we wschodniej Małopolsce TK Maxx otworzył swój salon o powierzchni 1662 m kw. To pierwszy lokal należący do sieci w Tarnowie i zarazem już 50. w Polsce. W podpisaniu umowy najmu pośredniczyła firma doradcza Colliers.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Nasza oferta stale się rozwija, zyskując kolejne niepowtarzalne w skali regionu marki. TK Maxx jest najlepszym tego przykładem. Dzięki temu otwarciu mieszkańcy Tarnowa i okolic zyskują dostęp nie tylko do wielu światowych brandów, które dotąd na lokalnym rynku były niedostępne, ale przede wszystkim do okazji cenowych, z których słynie sieć – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Jestem przekonany, że pierwszy lokal TK Maxx w Tarnowie szybko stanie się jedną z najchętniej wybieranych destynacji zakupowych, zarówno przez osoby, które cenią sobie nowoczesny lifestyle i modę, jak również osoby, które uwielbiają polować na znane marki taniej – dodaje.

TK Maxx w Gemini Park Tarnów działa w popularnym modelu offprice

Tarnowski TK Maxx, podobnie jak wszystkie sklepy sieci w Polsce, działa w popularnym modelu off price. Oznacza to, że markowe produkty w sklepie są stale sprzedawane po niższych cenach. W przypadku sieci TK Maxx jest to do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.

Przeczytaj także: Wyniki Grupy Eurocash w I kwartale

Rozwijając naszą ofertę stawiamy nie tylko na popularne i rozpoznawalne marki, ale także na brandy, które odpowiadają obecnym oczekiwaniom kupujących, zwłaszcza na naszym lokalnym rynku. Pod tym względem TK Maxx idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju, wzbogacając ofertę i to aż w 6 ważnych dla nas segmentach – mody i dodatków, home, dla dzieci oraz zdrowia i urody – mówi Zbigniew Nowak.

Klienci znajdą tutaj produkty znanych marek i od projektantów – począwszy od ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci, przez obuwie, torebki, biżuterię i kosmetyki, po dekoracje, meble, tekstylia, a nawet produkty dla zwierząt. Poszukiwacze skarbów będą mogli tu zakupić m.in. okulary przeciwsłoneczne od słynnych designerów czy eleganckie torebki światowych marek.

Format off price najbardziej porządany

Format off price należy dziś do jednego z najbardziej pożądanych na rynku retail. W Gemini Park Tarnów udało się nam pozyskać już 2 najemców tej kategorii. Jesienią zadebiutował u nas HalfPrice, teraz TK Maxx, czyli niekwestionowany lider w tym segmencie. Tym samym tworzymy ofertę niezwykle spójną z panującymi trendami rynkowymi, a zarazem nowoczesną i bardzo atrakcyjną dla klienta – tłumaczy Zbigniew Nowak.

Debiut TK Maxx jest już siódmym w ciągu ostatniego roku. W marcu w galerii otwarto pierwszy w regionie hipermarket Carrefour. Wcześniej tenant-mix tarnowskiego obiektu wzbogaciły o takie marki jak m.in. Homla, Puma, Lee Cooper czy kaes.

Tak znaczące otwarcie, kolejne z rzędu, pozwala nam nie tylko na umocnienie pozycji rynkowej Gemini Park Tarnów w regionie, ale przede wszystkim na dalszy rozwój zasięgu galerii i wzmocnienie footfallu. Sprzyja temu zarówno pojawienie się TK Maxx, jak również innych marek, które w ostatnich miesiącach zasiliły ofertę centrum handlowego – dodaje.

Tags: Gemini Holding
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Elektromarket Media Expert w Homepark Rawa

Elektromarket Media Expert w Homepark Rawa

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version