Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

Centrum Nowe Czyżyny liczące 77 sklepów, punktów usługowych i restauracji, zyskało nowego najemcę

przez Urszula Szewczyk
19 maja 2022
w Centra handlowe
0
Triumph zadebiutował w centrum handlowym Nowe Czyżyny

Triumph zadebiutował w centrum handlowym Nowe Czyżyny

Centrum Handlowe Nowe Czyżyny poszerzyło swoją ofertę mody. W obiekcie zadebiutowała właśnie marka bielizny Triumph.

Triumph zawitał do centrum handlowego Nowe Czyżyny

Tenant-mix Nowych Czyżyn, liczący 77 sklepów, punktów usługowych i restauracji, zyskał nowego najemcę. Jest nim Triumph, jeden z najpopularniejszych producentów bielizny na świecie posiadający lokale w ponad 60 krajach, jest już także obecny w krakowskim centrum handlowym.

Podobne artykuły

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce

Przeczytaj także: Omnichannelowa rewolucja w CCC

Oferta mody, którą sukcesywnie rozwijamy od blisko 3 lat, jest jedną z ulubionych wśród klientów Nowych Czyżyn. Teraz dopełni ją kolejny rozpoznawalny brand – marka Triumph. Ten salon jest już drugim posiadającym wyłącznie tego rodzaju asortyment w tej lokalizacji. Dzięki nowemu najemcy nasi klienci będą mieli dostęp do szerokiego wyboru produktów bieliźnianych dla kobiet – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director Newbridge.

Także najemca nie kryje zadowolenia z rozpoczętej współpracy, doceniając przy tym atuty obiektu z portfolio Newbridge.

Nowe Czyżyny posiadają bardzo dobrą lokalizację obok obecnie powstałych nowych osiedli. Nowa Huta jako dzielnica przeżywa obecnie swój renesans. Staje się atrakcyjna dla stale napływających mieszkańców do miasta. Co więcej, Centrum Nowe Czyżyny po modernizacji zapewnia większy spokój i kameralność podczas zakupów niż duże galerie. To w obecnej sytuacji jest pozytywnie postrzegane przez odwiedzających klientów – wyjaśnia Adam Zając, odpowiedzialny za rozwój i budowę sieci pełnomocnik spółki Finezja A.K. Zając S.J., franczyzobiorca Triumph.

Przytulne wnętrze z dwiema przymierzalniami

Debiutujący w Nowych Czyżynach lokal wyróżniają przytulne wnętrza gwarantujące intymność zakupów. Jest także wyposażony w dwie przymierzalnie.

Salon Triumph ma także pełną integrację i dostępność do stanów magazynowych naszych salonów w innych lokalizacjach w Krakowie. Ma także dostęp do zapasów w magazynie centralnym. To daje możliwość niezwłocznej realizacji praktycznie każdego wybranego przez klientkę produktu z dostępnej oferty – informuje Zając.

Klientki znajdą tutaj kompletną kolekcję aktualnie oferowanego asortymentu marki Triumph oraz sloggi m.in. bieliznę, koszule nocne, piżamy oraz stroje kąpielowe. Na miejscu skorzystać można także z porad brafitterek, które pomogą dopasować bieliznę do kobiecej sylwetki.

Triumph już od ponad 130 lat tworzy kolekcje dopasowane do kobiecych potrzeb i oczekiwań, ale jednocześnie odpowiadające aktualnym trendom w modzie. Teraz będą się mogły o tym przekonać kolejne rzesze klientów – dodaje Adam Zając.

Tags: Nowe Czyżyny
ShareTweet

Podobne artykuły

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji
Centra handlowe

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków
Centra handlowe

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje
Centra handlowe

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce
Centra handlowe

Lidl Polska otworzył dwa nowe sklepy: w Sławnie i Hajnówce

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce
Centra handlowe

Homepark Targówek wzbogacił się o Monster Bounce

PRCH: „Centra handlowe z optymistycznymi wskaźnikami obrotów i odwiedzalności klientów – wyraźnie przekroczone zostały wyniki sprzed pandemii”
Centra handlowe

PRCH: „Centra handlowe z optymistycznymi wskaźnikami obrotów i odwiedzalności klientów – wyraźnie przekroczone zostały wyniki sprzed pandemii”

Następny artykuł
PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Najnowsze informacje

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version