Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Carrefour inwestuje w outlety i w 2 miesiące otwiera kolejnych 60 stref wyprzedażowych w Polsce

Sieć przyspiesza rozwój projektu

przez Redakcja
23 maja 2022
w Centra handlowe
0
Carrefour outlet

Carrefour outlet

Jak informuje sieć Carrefour, strefy Outlet w sklepach marki cieszą się rosnącą  popularnością klientów. Sieć mocno przyspieszyła rozwój tego projektu i w­​ ᠎⁠drugim kwartale br. otworzyła już 60 nowych stref wyprzedażowych. W samym 2022 roku – łącznie ponad 120.

Strefy outlet działają w hipermarketach i supermarketach

Strefy Outlet działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach Carrefour i oferują klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w atrakcyjnych cenach.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W strefach Outlet czekają na klientów produkty przemysłowe z takich kategorii jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł.

W ramach konceptu dostępne są również super oferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach – mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy OUTLET, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych – dodaje Gadawski.

Carrefour dynamicznie rozwija koncept stref Outlet. Od marca 2022 roku liczba stref Outlet powiększyła się o około 60 lokalizacji. Od początku roku Carrefour otworzył 120 nowych stref. Łącznie w całej Polsce działa już ich ponad 155. Znajdują się one nie tylko w największych hipermarketach, ale także w supermarketach sieci Carrefour zlokalizowanych w całej Polsce. Projekt jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych.

Tags: Carrefour
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Desigual dołącza do Outlet Park Szczecin

Desigual dołącza do Outlet Park Szczecin

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version