Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Mokotów zmieni nazwę

Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ogłosiło swoje plany związane z dalszą ekspansją marki Westfield i rebrandingiem

przez Redakcja
23 maja 2022
w Centra handlowe
0
Galeria Mokotów

Galeria Mokotów

Rozwój sieci Westfield w Hiszpanii, Szwecji i w Polsce to niezrównana szansa dla marek i najemców na pogłębienie relacji z milionami klientów na całym świecie. Galeria Mokotów, jako drugie centrum handlowe w Polsce, dołączy pod koniec września do elitarnego grona centrów handlowych Westfield. Obiekt przyjmie nazwę Westfield Mokotów.

URW prowadzi dalszą ekspansję marki Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ogłosiło swoje plany związane z dalszą ekspansją marki Westfield i rebrandingiem, jaki już tej jesieni przejdą trzy europejskie centra handlowe: Parquesur w Madrycie, Taby Centrum w Sztokholmie oraz jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce – Galeria Mokotów w Warszawie.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: Do outletów Factory mogą wchodzić psy

Zapowiedziany rebranding trzech flagowych europejskich destynacji jest kontynuacją rozwoju marki Westfield w Europie. Spółka zwiększa swój przychód oferując działania reklamowe oraz niestandardowe rozwiązania promocyjne dla poszczególnych marek, zapewniając im ogromną liczbę jakościowych odbiorców (około 550 milionów w całej Europie[1]). Dodatkowo, znaczącą wartością tej marki dla najemców jest średnio o 20%[2] wyższy obrót generowany przez centra Westfield w porównaniu do innych centrów handlowych kategorii A.

Galeria Mokotów zmienia nazwę

Rebranding tych centrów jest kontynuacją naszej strategii ekspansji marki Westfield we flagowych europejskich destynacjach. do dziesiątek milionów europejskich klientów, ale również nowe możliwości w zakresie reklamy, marketingu marki i sprzedaży detalicznej – mówi Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer w URW.

Ogłoszone w czwartkowym komunikacie globalnym flagowe destynacje należą do najważniejszych centrów handlowych na swoich rynkach. Ponadto charakteryzują się one kilkoma ważnymi cechami wspólnymi: posiadają doskonałą lokalizację z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, wyróżniają się architekturą oraz designem, a także wysokiej klasy podejściem do doświadczeń konsumenckich i zaangażowania społecznego.

W warszawskiej Galerii Mokotów, jak i w centrach handlowych w Madrycie i Sztokholmie, celebracja wprowadzenia marki Westfield ma być radosna i zaskakująca. Organizatorzy zapowiadają szereg wyjątkowych wydarzeń i atrakcji dla klientów.

Centra handlowe, które przejdą rebranding na Westfield na jesieni 2022

  • Hiszpania – Parquesur w Leganés, w Madrycie
  • Szwecja – Taby Centrum w Sztokholmie
  • Polska – Galeria Mokotów w Warszawie

Istniejące centra handlowe Westfield w Europie

  • Austria – Westfield Donau Zentrum oraz Westfield Shopping City Süd w Wiedniu
  • Hiszpania –Westfield La Maquinista and Westfield Glories w Barcelonie
  • Czechy – Westfield Chodov w Pradze
  • Francja – Westfield Les 4 Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart oraz Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille, Westfield La Part-Dieu w Lyonie
  • Niemcy – Westfield Hamburg (Development), Westfield CentrO w Oberhausen
  • Holandia – Westfield Mall of the Netherlands w Hadze
  • Polska – Westfield Arkadia w Warszawie
  • Szwecja – Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie
  • UK – Westfield London oraz Westfield Stratford City w Londynie
[1] Liczba odwiedzin w Europie w 2021
[2] 21% z wyłączeniem Holandii z powodu braku danych oraz Słowacji z powodu braku porównania. Analiza dotyczyła centrów handlowych kategorii A >30,000 mkw łącznie GLA
Oprac. su

 

Tags: Galeria Mokotów
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów

Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version