Rozwój sieci Westfield w Hiszpanii, Szwecji i w Polsce to niezrównana szansa dla marek i najemców na pogłębienie relacji z milionami klientów na całym świecie. Galeria Mokotów, jako drugie centrum handlowe w Polsce, dołączy pod koniec września do elitarnego grona centrów handlowych Westfield. Obiekt przyjmie nazwę Westfield Mokotów.
URW prowadzi dalszą ekspansję marki Westfield
Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ogłosiło swoje plany związane z dalszą ekspansją marki Westfield i rebrandingiem, jaki już tej jesieni przejdą trzy europejskie centra handlowe: Parquesur w Madrycie, Taby Centrum w Sztokholmie oraz jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce – Galeria Mokotów w Warszawie.
Przeczytaj także: Do outletów Factory mogą wchodzić psy
Zapowiedziany rebranding trzech flagowych europejskich destynacji jest kontynuacją rozwoju marki Westfield w Europie. Spółka zwiększa swój przychód oferując działania reklamowe oraz niestandardowe rozwiązania promocyjne dla poszczególnych marek, zapewniając im ogromną liczbę jakościowych odbiorców (około 550 milionów w całej Europie[1]). Dodatkowo, znaczącą wartością tej marki dla najemców jest średnio o 20%[2] wyższy obrót generowany przez centra Westfield w porównaniu do innych centrów handlowych kategorii A.
Galeria Mokotów zmienia nazwę
Rebranding tych centrów jest kontynuacją naszej strategii ekspansji marki Westfield we flagowych europejskich destynacjach. do dziesiątek milionów europejskich klientów, ale również nowe możliwości w zakresie reklamy, marketingu marki i sprzedaży detalicznej – mówi Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer w URW.
Ogłoszone w czwartkowym komunikacie globalnym flagowe destynacje należą do najważniejszych centrów handlowych na swoich rynkach. Ponadto charakteryzują się one kilkoma ważnymi cechami wspólnymi: posiadają doskonałą lokalizację z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, wyróżniają się architekturą oraz designem, a także wysokiej klasy podejściem do doświadczeń konsumenckich i zaangażowania społecznego.
W warszawskiej Galerii Mokotów, jak i w centrach handlowych w Madrycie i Sztokholmie, celebracja wprowadzenia marki Westfield ma być radosna i zaskakująca. Organizatorzy zapowiadają szereg wyjątkowych wydarzeń i atrakcji dla klientów.
Centra handlowe, które przejdą rebranding na Westfield na jesieni 2022
- Hiszpania – Parquesur w Leganés, w Madrycie
- Szwecja – Taby Centrum w Sztokholmie
- Polska – Galeria Mokotów w Warszawie
Istniejące centra handlowe Westfield w Europie
- Austria – Westfield Donau Zentrum oraz Westfield Shopping City Süd w Wiedniu
- Hiszpania –Westfield La Maquinista and Westfield Glories w Barcelonie
- Czechy – Westfield Chodov w Pradze
- Francja – Westfield Les 4 Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart oraz Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille, Westfield La Part-Dieu w Lyonie
- Niemcy – Westfield Hamburg (Development), Westfield CentrO w Oberhausen
- Holandia – Westfield Mall of the Netherlands w Hadze
- Polska – Westfield Arkadia w Warszawie
- Szwecja – Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie
- UK – Westfield London oraz Westfield Stratford City w Londynie
[1] Liczba odwiedzin w Europie w 2021
[2] 21% z wyłączeniem Holandii z powodu braku danych oraz Słowacji z powodu braku porównania. Analiza dotyczyła centrów handlowych kategorii A >30,000 mkw łącznie GLA
Oprac. su