Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Psy mile widziane w outletach Factory

Centra handlowe ruszają z kampanią "Zwierzęta mile widziane"

przez Redakcja
23 maja 2022
w Centra handlowe
0
Psy pojawią się w outletach Factory

Psy pojawią się w outletach Factory

Outlety Factory otwierają drzwi dla klientów, robiących zakupy w towarzystwie psa. Obecność czworonoga w centrum podlega kilku ważnym zasadom, które zapewnić mają bezpieczeństwo i komfort wszystkich osób przebywających wewnątrz. Największa sieć outletów w Polsce informuje o dostępności swoich obiektów w kampanii pod hasłem „Zwierzęta mile widziane”.

Psy w outletach Factory – zakupy mają być dla klientów przyjemnością

Zwierzęta coraz częściej stają się nieodłącznymi towarzyszami swoich opiekunów. Jak pokazują statystyki, prawie co drugi Polak ma w domu psa. Obecność zwierząt podczas codziennych aktywności bardzo często łagodzi emocje. Co już obserwujemy w outletach Factory. Chcemy, by nasze centra były miejscem, w którym możemy czuć się swobodnie. Bo zakupy to nie tylko konieczność uzupełnienia garderoby, ale przyjemność i często sposób na miłe spędzenie czasu – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager Neinver, zarządcy outletów Factory.

Psy w outletach Factory – na jakich zasadach można przyjść z czworonogiem?

Obecność psów w outletach Factory podlega kilku ważnym zasadom. Pies może wejść do centrum tylko w towarzystwie osoby pełnoletniej. Musi mieć smycz lub być na rękach właściciela. Zwierzę powinno mieć również założony kaganiec. Po to, by chronić innych klientów przed trudnymi do przewidzenia reakcjami czworonoga. Zwierzęta mogą przebywać w pasażach handlowych outletu, a także w specjalnie oznaczonych sklepach z ikoną „Zwierzęta mile widziane”.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Do niektórych lokali nie wejdziemy z czworonogiem

Brak oznaczenia „Zwierzęta mile widziane” przy danym salonie outletowym oznacza, że nie można robić w nim zakupów w towarzystwie psa.

Lista sklepów, w których zwierzęta są mile widziane, została zamieszczona również na stronach internetowych Factory. Tam można poznać zasady, do których powinni stosować się klienci w towarzystwie psów. Wątpliwości dotyczące zakupów z czworonogiem można wyjaśnić również w miejscowych infoPunktach.

Centra zapewniły poidełka dla zwierząt

W centrach ustawiono specjalne poidełka dla czworonogów. Dostępne są również środki dezynfekcyjne. Zakupy w towarzystwie czworonoga możliwe są już w outletach Factory
w Krakowie, Poznaniu, Gliwicach i w warszawskim Factory Ursus. Wkrótce dołączy do nich również drugi stołeczny outlet – Factory Annopol.

Tags: Factory
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Galeria Mokotów

Galeria Mokotów zmieni nazwę

Najnowsze informacje

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version