Grupa Calzedonia otworzyła prawie 350-metrowy salon w Designer Outlet Warszawa. Poszerzyła tym samym ofertę bielizny oraz night- i homewear dostępną w centrum. To kolejna włoska marka, która dołączyła do grona najemców.
Calzedonia zawitała do Designer Outlet Warszawa
Nowy salon prezentuje ofertę wszystkich trzech marek należących do włoskiego producenta: Calzedonii, Intimissimi oraz najmłodszej – Tezenis.
Wyróżnikiem pięknych i komfortowych produktów z Grupy Calzedonia jest fakt, że marka szczyci się też bezkonkurencyjnym stosunkiem ceny do jakości.
Przeczytaj także: Omnichannelowa rewolucja w CCC
Oferta nowo otwartego sklepu to bielizna, odzież damska, męska, piżamy, rajstopy i skarpetki oraz stroje kąpielowe czy designerskie plażowe ręczniki.
Bardzo zróżnicowana oferta włoskich marek bieliźnianych z Grupy Calzedonia z pewnością jest ważnym uzupełnieniem naszych propozycji w tym segmencie. Miły, przyjazny wystrój salonu z pewnością sprzyja komfortowi zakupów. Cieszymy się z tej współpracy, zwłaszcza, że to kolejna włoska marka fashion, która dołączyła do grupy naszych najemców – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.