Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

King Cross Praga w wydaniu Zero Waste – sklep „Stare na Nowo” dołącza do portfolio centrum handlowego

Klienci będą mogli w nim zarówno kupować, jak i sprzedawać produkty

przez Redakcja
31 maja 2022
w Centra handlowe
0
Stare na Nowo w King Kross Praga

Stare na Nowo w King Kross Praga

King Cross Praga otwiera się na małych przedsiębiorców. I to nie byle jakich. Portfolio galerii wzbogacił nietypowy najemca działający w duchu Zero Waste. Lokal „Stare Na Nowo”, czyli pchli targ pod dachem w sercu warszawskiej Pragi, zadebiutuje w zupełnie nowej dla siebie przestrzeni centrum handlowego. W ramach konceptu klienci będą mieli możliwość stać się również sprzedawcami. Będą bowiem mogli dać drugie życie rzeczom, których już nie potrzebują.

„Stare Na Nowo” debiutuje w King Cross Praga

Do tej pory pchle targi kojarzyły się z rozległą przestrzenią na świeżym powietrzu. W pewnym momencie
w Skandynawii pojawiły się sklepy stacjonarne funkcjonujące na podobnych zasadach. Każdy, po uprzednim wynajęciu regału, mógł wystawić niepotrzebne mu już rzeczy na sprzedaż. Ten koncept przywędrował już do Polski. Przykładem tego jest „Stare na Nowo”. Salon otworzy swoje podwoje dla szerszego grona klientów, debiutując w centrum handlowym King Cross Praga.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: Na czym polega kampania EkoWileńska?

Filozofia Zero Waste jest nam bliska, ponieważ jednym z czterech filarów programu Atrium Razem wdrażanego przez wszystkie centra z portfolio Atrium Poland Real Estate, jest działalność na rzecz środowiska. Obecność oryginalnego konceptu, jakim jest sklep cyrkularny, w naszym centrum handlowym ma również aspekt edukacyjny. Pokazuje, że ekologia to nie tylko recykling, ale też wydłużenie życia przedmiotu poprzez utrzymanie go w obiegu. – mówi Monika Leszczyńśka, Dyrektor Centrum Handlowego. – Sposób funkcjonowania „Stare na Nowo” idealnie wpasowuje się także w nasze działania zakładające wspieranie lokalnej społeczności i przedsiębiorczości. Od teraz klienci będą mogli nie tylko kupić, ale też wystawić na sprzedaż swoje rzeczy.

„Stare na Nowo” w King Kross Praga – klienci mogą zarówno kupować jak i sprzedawać

Na polskim rynku taki sklep jak „Stare na Nowo” to zupełnie nowe przedsięwzięcie. Klienci nie tylko kupują w nim, ale także dostarczają produkty. Po spełnieniu określonych wymogów i wycenieniu przedmiotów, jakie klient chce sprzedać, wynajmuje on regał, na którym przedmioty zostaną wyeksponowane. „Stare na Nowo” zajmie się ich sprzedażą. Status przedmiotów można monitorować w specjalnym systemie. W ten sposób klienci pozbywają się zalegających akcesoriów, dodatków, elementów dekoracyjnych lub mebli. Inni zaś mogą czerpać radość z ich posiadania.

O warszawskiej Pradze jako nowej lokalizacji naszego sklepu myśleliśmy już wcześniej, a oferta King Cross wydała nam się szczególnie ciekawa. Spodziewamy się  dużego zainteresowania mieszkańców okolicznych osiedli i wszystkich innych klientów galerii. Nasza oferta jest unikalna i skierowana nie tylko do osób świadomych ekologicznie, ale też tych poszukujących ciekawych przedmiotów lub po prostu mających problem z nadmiarem rzeczy. – mówi współwłaściciel „Stare na Nowo” Dariusz Sokołowski – Przez pięć lat zyskaliśmy grono stałych klientów, a po otwarciu lokalu w King Cross Praga mamy nadzieję je poszerzyć. Do każdego podchodzimy indywidualnie, bo też każdy przedmiot to inna historia. Kiedyś starsze małżeństwo chciało u nas sprzedać rodzinny obraz za 180 zł. Kiedy dokładniej go obejrzeliśmy, okazało się, że był wart prawie 10 razy więcej.

Stare na Nowo w King Kross Praga
Stare na Nowo w King Kross Praga
Oprac. su
Tags: King Kross Praga
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Klub fitness UP nowym najemcą w ETC Swarzędz

Klub fitness UP nowym najemcą w ETC Swarzędz

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version