Wkrótce do centrum Nowe Czyżyny z portfolio Newbridge, dołączy salon Monnari. Jest to kolejne otwarcie w tym obiekcie w ostatnim czasie.
Rozwój segmentu modowego jest dziś jednym z naszych priorytetów. Zróżnicowana oferta fashion, oparta na rozpoznawalnych markach krajowych i zagranicznych, jest elementem, który od lat odróżnia nas od innych centrów convenience nie tylko na lokalnym, ale i ogólnopolskim rynku – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge.
Monnari to doskonale znany brand, o silnej pozycji rynkowej i mający stałą grupę lojalnych klientek. Jesteśmy przekonani, że nowy sklep nie tylko wzbogaci nasz tenant-mix, ale przede wszystkim przyciągnie kolejnych kupujących, którzy poszukują atrakcyjnej oferty modowej w swoim najbliższym sąsiedztwie – mówi.
Centrum Nowe Czyżyny nie jest typowym centrum convenience, ale posiada również w swojej ofercie także marki modowe. Działają tu sklepy m.in. Big Star, Diverse, Pawo, Quiosque, Greenpoint czy CCC.
Marki modowe doceniają zarówno stworzony przez nas autorski format centrum convenience, generujący footfall i obroty, jak również to, jak w ostatnich latach rozwijają się Nowe Czyżyny. Rynek dostrzega także potencjał samego centrum, w tym, zróżnicowany i komplementarny tenant-mix, zamykający się w liczbie aż 70 najemców – mówi Karolina Nitowska.
Obserwujemy, jak ewoluuje format convenience i jak stale zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumenta względem tego typy centrów handlowych. To pozwala nam stale się rozwijać, dopasowując zarówno do stylu życia klientów, jak i preferencji zakupowych – mówi.
– Na tym tle niezwykle istotna jest dla nas dywersyfikacja oferty tak, aby centrum spełniało oczekiwania klientów i było miejscem codziennych zakupów nie tylko spożywczych, ale także w innych segmentach, w tym mody – dodaje.
Monnari działa na rynku od 20 lat
Decyzja o podjęciu współpracy z Centrum Handlowym Nowe Czyżyny była dla nas niezwykle istotna z punktu widzenia biznesowego. Zarówno Centrum jak i marka Monnari są obecne na polskim rynku handlowym od ponad 20 lat i cały czas umacniają swoją pozycję – mówi Monika Wendorff, Dyrektor Marketingu MONNARI TRADE S.A.
Jak informują przedstawiciele marki, nowy salon będzie charakteryzował się ustandaryzowanym dla Monnari konceptem handlowym, do którego klienci brandu są już przyzwyczajeni.
Marka powstała w Łodzi i w bardzo krótkim czasie znalazła się w czołówce polskich firm w branży fashion. Teraz ma szansę zaistnieć również w świadomości mieszkanek Krakowa.