Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowe salony marki Monnari w galeriach NEPI Rockcastle

Marka Monnari otworzyła swoje salony w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej oraz CH Platan w Zabrzu

przez Redakcja
15 sierpnia 2022
w Centra handlowe
0
Monnari w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej

Monnari w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej

Monnari, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych, oferująca elegancką odzież damską oraz dodatki, dołączyła do grona najemców CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej oraz CH Platan w Zabrzu. Właścicielem obu galerii jest NEPI Rockcastle, wiodący inwestor i deweloper nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Marka Monnari powstała w 1998 roku, rynek odzieży damskiej podbija od ponad 20 lat. Szeroki asortyment – od koszul, przez sukienki aż po oryginalne dodatki – sprawia, że od lat Monnari jest jedną z najbardziej cenionych marek odzieżowych w Polsce.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Monnari bardzo dobrze uzupełniają tenant-mix Pogorii i Platan. Cieszymy się, że ta ceniona przez klientów polska marka, wzmacnia segment modowy obu centrów. Nasza współpraca potwierdza również silną pozycję galerii i współpracę z wiodącymi markami w Polsce – komentuje Łukasz Lorencki, Investments / Asset Management NEPI Rockcastle.

Monnari oferuje dwie pełnosezonowe kolekcje – wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, a projektanci szczególną uwagę poświęcają wykończeniom oraz detalom. Ubrania powstają z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego w ponad 180 salonach w całym kraju dostępne są kreacje dla Pań w rozmiarach 36-46, ale także – Plus Size. Bogate portfolio odzieżowe marki uzupełnia szeroki wybór wysokiej jakości akcesoriów – toreb, szali, kapeluszy, a także biżuterii.

Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Wszystkie te elementy nasze klientki odnajdą w najnowszej kolekcji Wiosna – Lato 2022. Nowe salony w CH Pogoria oraz CH Platan charakteryzują się ustandaryzowanym dla całej marki Monnari konceptem handlowym, do którego nasi klienci są przyzwyczajeni – mówi Monika Wendorff Dyrektor Marketingu marki Monnari. I dodaje: – Jesteśmy w okresie sezonowych wyprzedaży, dlatego klientki w Dąbrowie Górniczej oraz Zabrzu mogą aktualnie nabywać wysokiej jakości ubrania oraz dodatki w znacznie niższych cenach.

Salon Monnari w CH Platan liczy blisko 195 m kw. powierzchni, a w CH Pogoria – ponad 270 m kw. Ten pierwszy otwarty został 30 lipca, drugi – 5 sierpnia 2022 r.  W każdej galerii salon Monnari znajduje się na placu centralnym.

Oprac. su
Tags: Nepi Rockcastle
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Kaufland koncentruje się na handlu stacjonarnym, jednocześnie rozwijając opcję zakupów online

Kaufland wspiera odpowiedzialną jazdę podczas kolejnej edycji SpeedGames

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version