Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Outhorn otwiera salon w Bonarce

To już 10. stacjonarna lokalizacja marki

przez Redakcja
15 sierpnia 2022
w Centra handlowe
0
Outhorn otwiera sklep w c.h. Bonarka

Outhorn otwiera sklep w c.h. Bonarka

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

12 sierpnia w krakowskiej Bonarce otwarty został sklep Outhorn. To już 10. lokalizacja, w której klienci mogą poznać tę markę. Projektanci szyją dla młodych, pełnych pasji ludzi. Inspirują się wszystkim, co ich otacza. Zapraszają wszystkich do Outhorn Community, by dzielić się swoimi historiami z innymi. To jednak nie wszystko. 20 sierpnia na klientów czeka specjalny event.

10 sklep stacjonarny Outhorn

12 sierpnia Outhorn otworzył swój 10. sklep stacjonarny, pierwszy w Krakowie. Jest to jedna z flagowych marek w portfolio OTCF. Outhorn przedstawia kolekcję, którą wyróżniają minimalistyczne formy i design. Materiały, z których powstają ubrania, są miękkie oraz dobrze prezentują się niezależnie od pogody. Są to tkaniny przewiewne, oddychające oraz elastyczne i wygodne. W asortymencie sklepu nie brakuje minimalistycznych dodatków.

Nowoczesny wystrój

W wystroju salonów postawiono na nowoczesność, nie zapominając przy tym o naturalnych materiałach. We wnętrzu połączono len, stal i beton. Otwarcie kolejnego sklepu Outhorn, tym razem w Bonarce, daje możliwość by zobaczyć ten efekt na żywo.
20 sierpnia Outhorn zaprasza na wspólne świętowanie – dzień pełen muzyki, warsztatów i niespodzianek. Podczas dni otwarcia na klientów czeka promocja -40 proc. na wszystkie produkty, a także prezenty w postaci kuponów rabatowych na wybrane produkty ważne do połowy września. Na warsztatach uczestnicy będą mieli możliwość nauczyć się sztuki origami z Manggha (@mangghamuseum), posmakować i sprawdzić aromaty kawy z Królową Przedmieścia (@krolowa.przedmiescia), czy stworzyć wyjątkowe bukiety z Petite Fleur (@petitefleur_pracownia). Miłośnicy selfie swoje pamiątkowe zdjęcia zrobią na pięknie ozdobionej ściance.

Marka pokolenia internetu

Outhorn to marka pokolenia Internetu. Stawia na nowoczesne rozwiązania technologiczne, ale też autentyczność, wartości i budowanie społeczności.
Oprac. su
Tags: Bonarka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Nowe salony marki Monnari w galeriach NEPI Rockcastle

Nowe salony marki Monnari w galeriach NEPI Rockcastle

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version