Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jesień z nowymi markami w outletach Factory z portfolio Neinver

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy, Parki handlowe
0
Factory_Ursus_retail_journal_centra_handlowe

Factory_Ursus_retail_journal_centra_handlowe

Nowe marki premium, outletowe debiuty i dobrze znane sklepy w kolejnych lokalizacjach – Neinver wprowadził tej jesieni nowych najemców do outletów w całej Polsce. Poziom najmu w największej sieci centrów tego formatu w kraju sięga 100 procent. Lider rynku outletów zaprasza na zakupy marek: Marc O’Polo i PINKO dla ceniących modę premium, Levis i Mustang dla stawiających na jeans i swobodę, a także Intersport dla amatorów sportowych wrażeń, Yes z klasyczną, modną biżuterią i Homla z artykułami dla domu. Po raz pierwszy w outletowym wydaniu ruszyła również Sephora, która została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez klientów.

Zgodnie ze strategią NEINVER, konsekwentnie wzmacniamy segment marek premium, które coraz chętniej również w Polsce decydują się na obecność w outlecie, cieszymy się udanymi debiutami i rozwojem w obiektach tego formatu. Obecność w centrach wyprzedażowych to od lat mocny punkt planów sprzedażowych wielu sieci handlowych – polskich i światowych. Pandemia koronowirusa jeszcze je wzmocniła, bo outlety dobrze radzą sobie w trudnych momentach dla handlu – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.

„Skrupulatnie przyglądamy się wynikom odwiedzalności i sprzedaży poszczególnych marek, starając się w porę reagować. Obserwujemy bowiem sukcesy wielu z nich, ale i trudne zmagania tych, których oferta nie wpisuje się dobrze w potrzeby klientów, żyjących w pandemicznej rzeczywistości. Nasze centra FACTORY przyciągają wierne grono klientów, dla których wysoka jakość i atrakcyjne ceny budują  pozytywne doświadczenia zakupowe. Wierzę, że kolejny rok będzie dobrym czasem dla handlu
i klientów wszystkich formatów handlowych, mimo ogromnych kosztów, które poniosła cała branża w obliczu pandemii
” – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W warszawskim Factory Ursus klientów zapraszają dwa nowe salony marek premium. Na kobiety ceniące kreatywność i naturalne piękno od tygodnia czeka oferta salonu Pinko, z ubraniami głęboko zakorzenionymi we włoskim stylu i charakterze.

Jak zapewniają przedstawiciele marki, Pinko adresowane jest do współczesnych, modnych kobiet, które chcą w pełni przeżywać swoją kobiecość przy każdej okazji, z nutą ekstrawagancji oraz śmiałości w komponowaniu nowych i osobistych zestawień.

Dla ceniących modę casualową, tej jesieni podwoje otworzył salon Marc O’Polo z bogatą propozycją ubrań i akcesoriów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w eleganckim, ale i mniej formalnym wydaniu. To propozycja dla poszukujących modnych, bardziej stonowanych ubrań wysokiej jakości.

Entuzjastycznie przyjęty przez klientów został też salon perfumerii Sephora – po raz pierwszy w outletowym formacie. W ofercie znalazły się końcówki serii i zestawy z poprzednich edycji, ale i produkty dostępne w regularnej sprzedaży, w cenach obniżonych od 30 do nawet 95 procent.

W drugim warszawskim outlecie Factory Annopol, na powierzchni prawie 680 m² zagościł Intersport, z propozycją kilkunastu sportowych marek  – własnych i tych, znanych klientom niemal na całym świecie, jak Puma, Asiscs, North Face, Helly Hansen czy 4F. To różnorodna oferta sprzętu, butów, ubrań i akcesoriów dla trenujących amatorsko i profesjonalnie: bieganie, fitness, sporty wodne i gry zespołowe, jak również rowery, rolki, narciarstwo, czy spędzających wolny czas na atrakcjach turystycznych.

Intersport w outletowym wydaniu otwarty został również w Factory Kraków – największym outlecie na południu kraju. Tam powierzchnia salonu zajęła ponad 470 m². W krakowskim centrum do grona najemców dołączyła również Homla, marka sklepów z artykułami dla domów. To  kompleksowe wyposażenie salonów, sypialni, kuchni, łazienek oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję.

Najmłodsze w sieci outletów w Polsce – Factory Gliwice, wzbogaciło swoją ofertę o dwie popularne marki z odzieżą jeansową. W pierwszych dniach grudnia, na powierzchni 224 m², pierwszych klientów zaprosił Levi’s. W styczniu, na 200 m², poszukujących outletowych okazji zaprosi Mustang – twórca pierwszych jeansów dla kobiet. Oba salony prezentują kompleksową ofertę odzieży jeansowej, jak również koszul, t-shirtów i akcesoriów.

W Factory Poznań – jedynym outlecie w Wielkopolsce, otwarty został salon biżuterii Yes, z różnorodną ofertą kolekcji ze złota, srebra, pereł  i diamentów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Cała oferta dostępna jest w outletowych cenach, obniżonych od 30 do nawet 70 procent.

Factory to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w kraju. Centra są zlokalizowane w czterech polskich miastach: Warszawie (Factory Ursus i Factory Annopol), Krakowie, Gliwicach i Poznaniu. To oferta kilkuset salonów marek premium i średniego segmentu w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, przestronnych parkingów, nowoczesnych wnętrz i bogatej oferty dodatkowej.


Jaki jest dzisiejszy klient galerii handlowej? Czym się kieruje robiąc w niej zakupy? Jak najemcy powinni zadbać w dobie pandemii o customer exprience i co warto, żeby uwzględniły w swoim funkcjonowaniu galerie handlowe? Zapraszam do przeczytania kolejnego wywiadu – z Katarzyną Konkel, CEO Omnisense (tutaj).


O Neinver

Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Tags: FactoryFactory AnnopolFactory GliwiceFactory UrsusNeinver
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
daniel_słuchocki_retail_journal

"Znów usiedliśmy z najemcami do rozmów i staramy się znaleźć wyjście z tej trudnej sytuacji" - mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease Gemini Holding

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version