Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Action stawia na duże miasta i ekspansję w kierunku północy Polski – w ubiegłym tygodniu miały miejsce trzy otwarcia

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
action_retail_journal

action_retail_journal

Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, kontynuuje rozwój w  Polsce, zwiększając swoją obecność w dużych miastach i rozbudowując sieć sklepów w kierunku północy kraju. W ubiegłym tygodniu firma weszła do Krakowa, a dziś otworzyła swój trzeci market w Poznaniu i pierwszy w Myszkowie. Jeszcze w marcu br. sieć powiększy się o kolejne cztery sklepy. Najważniejszym wydarzeniem będzie debiut w województwie pomorskim, który nastąpi wraz z rozpoczęciem działalności Action w Gdańsku.

Pierwszy kwartał 2021 roku to bardzo ważny okres w rozwoju Action w Polsce. Na naszym celowniku znalazły się największe aglomeracje – Kraków i Trójmiasto, gdzie do tej pory marka Action była nieobecna, oraz Katowice i Poznań, gdzie mamy już sklepy. To właśnie sukcesy, jakie osiągnęliśmy dotychczas w dużych miastach, pokazały nam, że warto postawić na ekspansję na takich rynkach. Dodatkowo, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozbudowujemy naszą sieć dalej w kierunku północy kraju. Poza debiutem w województwie pomorskim w planach na marzec mamy jeszcze m.in. otwarcie pierwszego sklepu Action w Nakle nad Notecią. Będzie to nasza druga lokalizacja w województwie kujawsko-pomorskim – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Zakupy w nowych sklepach

Dzisiaj, 11 marca, Action świętuje otwarcie dwóch nowych sklepów. Pierwszy z nich to obiekt wolnostojący przy ul. Pułaskiego 9 w Myszkowie. Drugi znajduje się w poznańskim centrum handlowym Kopernik przy ul. Mrągowskiej 4, na granicy osiedli Junikowo i Grunwald Południe. W przyszłym tygodniu markety Action pojawią się w katowickim Supersamie, centrum handlowym Stopiak w Nowym Targu oraz w Aura Parku w Nakle nad Notecią. Miesiąc firma zakończy otwarciem sklepu w gdańskim Rental Parku.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

W przypadku wszystkich tych miast Action zadbał o dogodne położenie i komfort zakupów dla potencjalnych klientów. Nowe sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych oraz głównych arterii komunikacyjnych, zapewniających okolicznym mieszkańcom oraz przyjezdnym z innych dzielnic dogodny dojazd, zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. W pobliżu znajdują się sklepy popularnych marek, które świetnie uzupełniają ofertę Action. Dzięki temu klienci mogą szybko zrobić kompleksowe zakupy. Osoby zmotoryzowane mają do dyspozycji duże parkingi, z których większość wyposażona jest dodatkowo w stojaki na rowery.

Rozwijając sieć sklepów Action, bierzemy pod uwagę różne formaty – zarówno centra oraz parki handlowe, jak i obiekty wolnostojące. Najważniejszym czynnikiem wyboru lokalizacji jest bliskość klientów oraz potencjał ekonomiczny danego miejsca – podkreśla Sławomir Nitek.

Oprócz inwestycji w rozwój sieci sklepów, pod koniec marca Action wystartuje z pilotażowym programem instalacji kas samoobsługowych w wybranych nowych lokalizacjach. Pierwszą z nich będzie market w Gdańsku.

Wiosna w Action

Wszystkie nowe sklepy Action będą otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00.

Od otwarcia pierwszego sklepu, Action zawsze miał ambicję, aby zaskakiwać swoich klientów szerokim, ciągle zmieniającym się asortymentem w możliwie najniższych cenach. “Niskie ceny, duży uśmiech” to obietnica naszej marki od 1993 roku – dodaje Sławomir Nitek.


O Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych.

Action posiada obecnie 106 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ponad 1600 osób.

Tags: Actionretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
lpp_retail_journal

LPP uruchomi kolejny magazyn do obsługi e-commerce w Rosji

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version