Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Prezes UOKiK wydał zgodę na włączenie Maczfit do Grupy Żabka

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Food, Franczyza, Newsy
0

22 kwietnia 2021 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na włączenie spółki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, w strukturę Grupy Żabka. Transakcja jest kolejnym krokiem w realizacji strategii Żabki opartej na rozbudowie ekosystemu modern convenience oraz integracji rozwiązań e-commerce.  

Decyzja o spełnieniu wymogów związanych z prawem antymonopolowym pozwala Żabce sfinalizować porozumienie o nabyciu 95 proc. udziałów w spółce Maczfit od Macieja Lubiaka, jej założyciela oraz Resource Partners. Wniosek o zgodę na przeprowadzenie transakcji został złożony w dniu 22 marca 2021 roku.  

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Maczfit powstał w 2015 roku za sprawą wizjonerskiego twórcy Macieja Lubiaka, sportowca, restauratora i przedsiębiorcy. Założyciel i mniejszościowy udziałowiec pozostanie zaangażowany w roli Prezesa. Firma obecnie rozwozi ponad 50 tys. posiłków dziennie, czyli około 10 tys. abonamentów, w ponad 1500 miejscowości położonych na terenie całej Polski. Zatrudnia ponad 300 pracowników i wykwalifikowaną kadrę managerską, a także dysponuje najnowocześniejszym zakładem produkcyjnym w Europie zlokalizowanym w centralnej Polsce, co sprzyja kontynuacji dynamicznego rozwoju biznesu.


O Firmie Żabka Polska Sp. z o.o.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7000 placówek prowadzonych przez ponad 5600 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. 

O Maczfit

Maczfit to lider rynku cateringu dietetycznego w Polsce, który oferuje swoim klientom szeroki wachlarz odpowiednio zbilansowanych planów żywieniowych, obejmujących pełnowartościowe dania oparte na oryginalnych recepturach o restauracyjnej jakości i wyjątkowej estetyce podania. W swojej ofercie posiada unikatowy na rynku Wybór Menu, z opcją doboru dodatkowych, pojedynczych, posiłków i 11 programów dietetycznych dla osób chcących o siebie zadbać, prowadzących aktywny tryb życia, a także pragnących zrzucić zbędne kilogramy lub borykających się z różnymi nietolerancjami żywieniowymi.

Tags: Maczfitretailretail journalŻabka
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Następny artykuł
Natalia Wiśniewska nową Marketing Manager Neinver w Polsce

Natalia Wiśniewska nową Marketing Manager Neinver w Polsce

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version