Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Marka Klif organizuje targi młodych projektantów

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

W zarządzanych przez Cushman & Wakefield centrach handlowych działających pod marką Klif, początek czerwca upłynie pod znakiem prezentacji mody marek premium oraz kolekcji polskich projektantów młodego pokolenia. Wydarzenie realizowane jest zarówno w Domu Mody Klif w Warszawie, jak i w Galerii Klif w Gdyni.

#KlifFashionMasters to projekt konkursowy, który ma na celu wsparcie młodych kreatorów mody poprzez ukazanie ich prac szerszemu gronu odbiorców. Kolekcje projektantów docenione przez jury, składające się z ekspertów branży modowej (Magdalena Christofi, Konrad Szymczak) oraz topowych influencerów (Ada Fijał, Mirabelove, Marta Lech-Maciejewska znana w sieci jako Superstyler) będą zaprezentowane w czasie zbliżającego się wydarzenia. Wyjątkowa forma targów ma na celu m.in. zaangażowanie młodego pokolenia warszawian i gdynian do spojrzenia na modę przez pryzmat wizji artystycznej projektanta – teraz niemalże na wyciągnięcie dłoni. Podczas inauguracji zaplanowanej na 8 czerwca, przygotowano m.in. prezentację kolekcji nowej marki w Domu Mody Klif, jaką jest Karl Lagerfeld, konkursy tematyczne oraz punkt personalizacji odzieży.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Pokazy mody marek premium oraz wsparcie najemców

Wizja młodych projektantów oraz dziedzictwo, które niesie ze sobą zarówno Dom Mody Klif w Warszawie, jak i Galeria Klif w Gdyni stanowią mariaż idealny. Na przestrzeni lat Marka Klif stworzyła miejsce otwarte na różnorodne potrzeby klientów poszukujących inspiracji przy kreowaniu własnego wizerunku opartego na wysokiej jakości produktów oferowanych przez najemców. Teraz, łącząc siły, kunszt projektantów, spotka się z awangardą wizji młodego pokolenia – mówi Waldemar Kurdziel-Świeczka, Dyrektor Domu Mody Klif z ramienia międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.

Organizacja przez markę Klif Targów Mody 2021, to także inicjatywa, której celem jest wsparcie najemców poprzez prezentację mody. Podczas pokazów modele i modelki, pokażą najnowsze kolekcje marek premium oraz najświeższych trendów rodem z wybiegu. Marka Klif z powodzeniem kontynuuje działania o charakterze Online2Offline wsparte szeroką komunikacją widoczną w kanałach mediów społecznościowych. Celem poszczególnych aktywności jest podnoszenie współczynnika konwersji oraz wsparcie najemców segmentu premium poprzez m.in. dedykowane kampanie, sprzedaż live oraz pro-sprzedażowe akcje promocyjne.

Influencer Marketing & miejsce spotkań z modą

Dla obu galerii Targi Mody’ 21 to pionierskie hybrydowe wydarzenie. Istotne szczególnie teraz, gdy po stopniowym wygaszaniu restrykcji, jest to płaszczyzna dla długo wyczekiwanych spotkań klientów z modą na żywo – modą dostępną w butikach w galeriach Klif w połączeniu z modą polską młodego pokolenia. Targi Mody‘ 21 będą także preludium do wiosenno-letnich wyprzedaży marek premium oraz najciekawszych kreacji z poprzednich sezonów najemców Klif. Wydarzenie wsparte jest działaniami realizowanymi w porozumieniu m.in. z magazynem ELLE, oraz wybranymi influencerami specjalizującymi się w tematyce moda oraz lifestyle. Inauguracja wydarzenia w Domu Mody Klif w Warszawie wsparta będzie przez partnerów strategicznych, którzy zapewnią granty dedykowane laureatom konkursu #KlifFashionMasters oraz zaproszonym gościom.

Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.


O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 50 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2020 roku jej przychody wyniosły 7,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne.

Tags: centra handloweCushman & Wakefieldgalerie handloweKlifretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
cropp_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Najnowocześniejsza odsłona salonu Cropp w Avenidzie Poznań

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version