Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kappahl zmienia logo. „Nowy etap w historii”

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Bez kategorii
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Kappahl zmienia swoje logo. Ma to być początek nowej strategii marki, która zakładę zmianę pozycji z marki produktowej na markę bazującą głównie na wartościach.

Kappahl informuje o zmianie loga, a jednocześnie opracowaniu nowej strategii marki, która zakłada zmianę pozycji Kappahl, z marki produktowej na markę bazującą głównie na wartościach.

Podobne artykuły

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka


Rozpoczynamy nowy etap w historii Kappahl. W ciągu najbliższych lat planujemy zmienić i rozwinąć Kappahl na wielu płaszczyznach. Naszym celem jest zapewnienie lepszej obsługi klienta na co dzień – podkreśla cytowana w komunikacie dyrektor generalna Kappahl, Elisabeth Peregi.

Nowa identyfikacja wizualna, nowe rynki

W komunikacie podkreślono, że wewnętrznie już od dłuższego czasu Kappahl pracuje nad przygotowaniem do dalszego rozwoju, do wejścia na nowe rynki, nowe kanały, z nowymi markami. Przygotowania przeprowadzono między innymi na podstawie bardzo intensywnego i wieloetapowego dialogu z konsumentami wybranych grup docelowych, z którymi Kappahl się identyfikuje.

W ciągu tego roku przeprowadziliśmy wiele rozmów z naszymi klientami z myślą o rozwoju marki i naszejpozycji. Prace te wzmocniły zespół Kappahl i spowodowały większe skupienie na konkretnych celach – mówi Peregi.

Aby wyraźnie pokazać przemianę Kappahl firma opracowała nową identyfikację wizualną, odświeżyła logotyp, co jest jednym z kluczowych elementów całej przemiany.

Nowy logotyp Kappahl powstał, czerpiąc inspirację ze wszystkich dotychczasowych logotypów firmy.

Nasza historia jest unikalna. Przeanalizowaliśmy naszą historię graficzną i zainspirowaliśmy się pozytywną ekspresją lat 70. Kappahl. Okrągłe, geometryczne kształty, które mówią same za siebie oraz nieco cięższa czcionka tworzą unikalny charakter graficzny, ale nie odchodzą zbyt daleko od obecnych elementów graficznych. Poza tym opracowaliśmy własną, unikalna czcionkę (Kappahl Type), która bazuje na podstawowym kształcie naszego logotypu – mówi Madeleine Ahlström, dyrektor ds. marketingu Kappahl, która uczestniczyła w opracowaniu nowej strategii marki Kappahl.

Różnorodność na co dzień

Kappahl upraszcza i modernizuje także logotyp poprzez usunięcie dużego A. Duże A – jak podkreślono w komunikacie – odnosiło się do założyciela sieci odzieżowej – Pera-Olofa Ahla.

Teraz jego nazwisko dosłownie mówiąc „wprowadzi się na stałe” i w ten sposób bardziej zintegruje się z całą działalnością – czytamy w komunikacie.


Logotyp – jak podaje Kappahl – reprezentuje wartości, które wyznaje firma: różnorodność na co dzień oraz  odzież, która jest odpowiednia na każdą okazję.

Nowy logotyp reprezentuje Future Kappahl. To pierwszy sygnał dla naszych klientów i reszty świata na temat tego, co się dzieje w Kappahl – podkreśla Elisabeth Peregi.


Nowa strategia marki Kappahl oraz nowy design powstały we współpracy z Lynxeye.

O Kappahl

Grupa Kappahl, założona w 1953 roku w Göteborgu, jest jedną z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 370 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy marki Kappahl i Newbie w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, Polsce, i Wielkiej Brytanii. W Kappahl pracuje 4000 osób o różnym pochodzeniu, w różnym wieku, o różnych kwalifikacjach i preferujących różny styl odzieżowy, zatrudnionych w 400 miejscach w dziesięciu krajach. Wspólną siłą napędową wszystkich pracowników jest chęć zapewnienia odzieży, która będzie odpowiednia dla wielu osób prowadzących różny styl życia. Chcemy oferować odpowiedzialną modę, promując odzież dobrą zarówno dla jej użytkowników, jak i otaczającego nas świata. Do tej pory oznakowanie zrównoważonego rozwoju otrzymało już 70% naszych produktów. Celem jest, aby najpóźniej w 2025 roku cały asortyment był uszyty z bardziej zrównoważonych materiałów.

Tags: KappAhl
ShareTweet

Podobne artykuły

PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.
Bez kategorii

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Wygląd z zewnątrz salonu HalfPrice w Vivo! Lublin
Bez kategorii

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny
Bez kategorii

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Andrzej Gutowski, Colliers
Bez kategorii

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia
Bez kategorii

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia
Newsy

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Następny artykuł
Excellence – wyniki finansowe za H1 2021 rok. Wysoka sprzedaż i wzrost zysku netto

Excellence – wyniki finansowe za H1 2021 rok. Wysoka sprzedaż i wzrost zysku netto

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version