Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Salon CCC ponownie otwarty w Atrium Copernicus

Nowa odsłona sklepu i dodatkowe udogodnienia dla klientów

przez Julia Szypulska
14 października 2021
w Centra handlowe, Newsy
1
materiały prasowe

materiały prasowe

CCC ponownie otworzyło swój sklep w Atrium Copernicus. Torunianie, którzy upodobali sobie tę markę, od 1 października mogą znowu korzystać z jej bogatej i zróżnicowanej oferty. To nie koniec nowości. Pod koniec października w toruńskiej galerii swój pop up uruchomi IKEA.

Nowo otwarty salon CCC ma powierzchnię 504 mkw. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W portfolio CCC znajdują się wyroby sztandarowych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy. Jest też oferta dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Mają one do wyboru szeroką gamę produktów popularnych brandów sportowych: Sprandi, Adidas, Puma, Reebok, New Balance, Converse, Vans czy Skechers.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Z myślą o klientach, CCC wprowadza technologiczne udogodnienia, dzięki którym zakupy stają się przyjemniejsze i prostsze. W toruńskim salonie można skorzystać z czytnika e-size.me – usługi skanowania stóp, pozwalającej dobrać odpowiedni rozmiar obuwia dla siebie – online i offline. Salon CCC znajduje się w pobliżu sklepów Homla i Carry, a także perfumerii Sephora, obok wejścia do galerii.

Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem naszej oferty o nowe marki, ale też nowoczesne formaty zakupowe. Dlatego cieszę się, że CCC wróciło do Copernicusa w nowej odsłonie i z dodatkowymi udogodnieniami dla klientów. Lada moment nasze centrum wzbogaci również pop up IKEA, którego konsultanci zaoferują wszystkim miłośnikom wnętrz usługi projektowania oraz doradztwo w zakresie doboru asortymentu tej znanej szwedzkiej marki – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Zobacz także: CCC wprowadza płatności odroczone w sklepach stacjonarnych

 

Tags: Atrium CopernicusCCC
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin
Centra handlowe

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie
Centra handlowe

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie

Następny artykuł
Biedronka od jutra dostarczy zakupy w kwadrans. Umożliwi to BIEK

Biedronka od jutra dostarczy zakupy w kwadrans. Umożliwi to BIEK

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version