Atrium Plejada się zmienia. Do nowego, większego lokalu przeprowadził się Rossmann, kilka sklepów przechodzi gruntowną modernizację. Ponadto, do grona najemców dołączył młody koncept odzieżowy ze Śląska – Warsztat Koszulkowy.
Atrium Plejada to jedno z najstarszych centrów handlowych w Polsce, a zarazem popularne wśród mieszkańców Bytomia miejsce codziennych zakupów. W ostatnich tygodniach galeria przechodzi szereg zmian, które mają zwiększyć komfort zakupów, funkcjonalność i atrakcyjność dla klientów.
Metamorfoza Rossmanna
Popularna drogeria 20 października przeniosła się do nowej lokalizacji o większym o ponad 200 m kw., metrażu. Obecnie zajmuje powierzchnię 549 m kw. i ulokowana jest tuż przy wejściu do galerii, od strony sklepu Jysk. Klienci mają do dyspozycji szerszy asortyment, który został wzbogacony m.in. o dodatkowe linie makijażowe oraz nową markę własną, Manufaktura Piękna. W nowej lokalizacji rozszerzono dotychczasową ofertę z 14 tys. pozycji do 18,5 tys. artykułów. Powiększono także ekspozycję zapachów damskich i męskich, a także rozbudowano dział spożywczy (ze zdrową żywnością, herbatami, kawą). Udogodnieniem są również dodatkowe samoobsługowe stanowiska kasowe.
Więcej: Centrum handlowe MMG Ciechanów otwarte po przebudowie
Większa powierzchnia Rossmana, jak i obecny wygląd i funkcjonalność drogerii, z pewnością przypadną bytomianom do gustu. Szeroki asortyment natomiast pozwoli klientom kompleksowo zaopatrzyć się na miejscu w różne produkty, takie jak kosmetyki, artykuły przemysłowe czy środki czystości do domu – mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

Od soboty ponownie dostępna dla bytomian jest apteka działająca pod szyldem Cosmedica, która w ostatnich tygodniach także przeszła gruntowną modernizację.
Nowy najemca
Do grona dotychczasowych najemców w połowie września dołączyła nowa polska marka odzieżowa, wywodząca się ze Śląska – Warsztat Koszulkowy. To miejsce, w którym powstają wyjątkowe kolorowe ubrania sportowe, z przeznaczeniem do biegania oraz górskich wycieczek.
Stale poszukujemy nowych rozwiązań zorientowanych na potrzeby klientów. Rozwój biznesów naszych najemców ma także pozytywny wpływ na przemiany w Atrium Plejada, czego najlepszym dowodem są metamorfozy i modernizacje niektórych punktów – drogerii Rossmann i apteki, w fazie przebudowy jest także sklep Jysk, który pomimo prac modernizacyjnych cały czas jest czynny. Cieszymy się również z obecności nowej marki – Warsztatu Koszulkowego, która zyskuje coraz większą popularność wśród klientów – dodaje Joanna Plata.
W ofercie sklepu Warsztat Koszulkowy znajdują się setki autorskich wzorów koszulek, bluz, legginsów i dodatków. Ponadto klienci mają możliwość zrealizowania w nim swoich wizji i stworzenia własnej odzieży sportowej, nawet pojedynczych egzemplarzy. Sklep mieści się w sąsiedztwie salonów CCC oraz Elf Zabawki.