Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Żabka Jush w nowych dzielnicach Warszawy

Usługa wystartowała przed tygodniem

przez Radosław Święcki
28 października 2021
w Franczyza
1

Tydzień po premierze usługa Żabka Jush zaczyna działać w nowych dzielnicach Warszawy. Złożone w ten sposób zakupy zostaną dostarczone zaledwie w kwadrans.

Przypomnijmy, że pilotaż usługi Żabka Jush ruszył 21 października. Za jego uruchomienie odpowiedzialny jest startup Lite e-Commerce, działający w ramach Grupy Żabka.

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Więcej: Zakupy na Jush w Żabce

Początkowo wystartowały dwa dark store’y, które swoim działaniem objęły część Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa.

28 października, czyli tydzień po premierze, zostały uruchomione kolejne trzy magazyny w Warszawie. Ekspresowymi zakupami „na już” mogą cieszyć się mieszkańcy kolejnych dzielnic. Chodzi o Ochotę, Włochy, Targówek oraz Pragę Północ i Południe.

Naszym celem jest szybkie i regularne poszerzanie działalności. Stale rozwijamy usługę i w niedługiej przyszłości chcemy objąć swoim zasięgiem całą Warszawę. Wsłuchujemy się w głos pierwszych użytkowników i pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami w oparciu o ich feedback. Wierzymy, że oferowane przez nas rozwiązania to nowa jakość na rynku – podkreśla Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Zamówienia każdego dnia

Zakupy na już, to zakupy w 15 minut. Dokładnie tyle czasu dzieli użytkownika od złożenia zamówienia do przybycia kuriera z zakupami. Konsumenci mogą wybierać z ponad 1300 produktów, znanych między innymi z sieci sklepów Żabka. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, by była darmowa. Zamówienie można składać codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7.00-23.00.

Uruchomienie naszej usługi to odpowiedź na realne potrzeby konsumentów, którzy oczekują nie tylko tego, że dostaną zakupy tu i teraz. Oprócz szybkości dostawy liczy się dla nich jakość produktów, którą jesteśmy w stanie im zagwarantować. Na szczególną uwagę zasługują nasze świeże produkty, takie jak warzywa i owoce, które pochodzą od lokalnych dostawców. Dzięki temu mamy pewność, że oferujemy najwyższą jakość. Łącząc te rzeczy zapewniamy klientom najlepsze doświadczenia w zakresie błyskawicznych dostaw online – mówi Wojciech Krok.

Wdrożeniu nowej usługi towarzyszy kampania „Jush, rób co chcesz”. Jej twórcy przekonują, że zamiast poświęcać swój czas na wszystkie czynności związane z wyjściem do sklepu, lepiej go spożytkować na swoje pasje.

 

Tags: Żabka
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
Grunty inwestycyjne w Polsce – rekordowa wartość rynku

Grunty inwestycyjne w Polsce - rekordowa wartość rynku

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version