Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Żabka Jush debiutuje na Androidzie

Hitem sprzedażowym aplikacji jest wypiekana kajzerka. To najlepiej sprzedający się produkt w Śródmieściu

przez Blanka Dżugaj
19 listopada 2021
w Franczyza
1
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Żabka Jush jest już dostępna na Androidzie. Za jej pośrednictwem konsumenci mogą robić ekspresowe zakupy online z dostawą do domu nawet w 15 minut. 

Nie minął miesiąc od premiery Jush w App Store, a aplikacja trafiła na Androida. Debiut usługi na urządzeniach z systemem operacyjnym od Google’a poprzedziły zamknięte testy w formule „friends and family”. Dzięki temu udało się zoptymalizować procesy operacyjne związane z pełnym wdrożeniem.

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Zakupy na Jush

Na początku z Jush korzystać mogli tylko użytkownicy systemu iOS i mieszkańcy części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Pod koniec października Lite e-Commerce uruchomił kolejne trzy magazyny, które zasięgiem objęły Ochotę, Targówek, Włochy oraz Pragę Północ i Południe.

Wsłuchujemy się w głos naszych użytkowników i rozszerzamy ofertę na podstawie ich feedbacku. Dlatego zdecydowaliśmy się poprzedzić start naszej usługi na Androidzie zamkniętymi testami dla wybranej grupy osób. Jesteśmy również bogatsi o doświadczenie z pierwszych tygodni funkcjonowania Jush na iOS. Jeżeli chodzi o nowych klientów, to usługa dynamicznie rośnie – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Odbiór wśród klientów jest pozytywny. Od startu usługi 21 października więcej niż co drugi użytkownik, który zarejestrował się w aplikacji, zdecydował się skorzystać z Żabki Jush ponownie. Co trzeci klient usługi zdążył natomiast zamówić zakupy przynajmniej trzykrotnie. Rekordzista złożył 27 zamówień.

Żabka Jush – hity sprzedażowe

Co najchętniej zamawiają klienci Jush? Niekwestionowanym hitem sprzedażowym aplikacji jest wypiekana kajzerka, najlepiej sprzedający się produkt w Śródmieściu oraz na Woli, Ursynowie, Pradze Północ i Targówku. Wyjątkiem jest Praga Południe, gdzie konsumenci najchętniej zamawiają napój Coca-Cola Zero. Użytkownicy usługi nie stronią również od owoców i warzyw. Wśród topowych produktów, Lite e-Commerce wymienia m.in. jabłka deserowe, cytryny, banany czy pomidory. Listę uzupełniają napoje i inne pieczywo dostępne w usłudze, takie jak bułka z dynią oraz bagietka.

Są dwa szczyty zamówień w ciągu dnia. Jeden w porze lunchu, a drugi popołudniami. Pierwszy szczyt to jedzenie w pracy, a drugi już po powrocie do domu, kiedy orientujemy się, że zabrakło nam jakiegoś produktu, ale nie chcemy z różnych powodów wychodzić już na zewnątrz. Obserwujemy również coraz większy ruch w godzinach porannych, kiedy szykując się do pracy jemy śniadanie. Polacy są otwarci na nowe technologie i widać, że są gotowi na rewolucję w sposobie robienia zakupów – podkreśla Wojciech Krok.

Jush wkrótce na Saskiej Kępie, Mokotowie i Wilanowie

Startowi aplikacji na urządzeniach z systemem Android towarzyszy również poszerzenie działalności o kolejne lokalizacje w Warszawie. Od tej chwili charakterystycznych kurierów ubranych na zielono można spotkać na Saskiej Kępie, a od 22 listopada również w części Mokotowa i Wilanowa. Cały proces zamówienia odbywa się mobilnie, a zakupy przyjeżdżają pod wskazany adres nawet w 15 minut.

Przeczytaj także: Żabka Jush w Warszawie

Konsumenci mogą wybierać z ponad 1300 produktów, znanych również z sieci sklepów Żabka. W ofercie znajdują się świeże warzywa, owoce i pieczywo oraz napoje czy dania gotowe, także w wersji wegetariańskiej. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Lite e-Commerce wydłużył czas trwania specjalnej promocji „Zgarnij nawet 100 zł”, z której mogą skorzystać wszyscy nowi użytkownicy aplikacji. W jej ramach każda osoba, która zarejestrowała się w aplikacji dostanie 20 zł rabatu na pięć zamówień. Wartość koszyka musi przekraczać 40 zł. Warto zauważyć, że w ten sposób klienci zyskują również darmową dostawę. Dzięki promocji można oszczędzić nawet do 100 zł. Akcja promocyjna obowiązuje do 28.11.2021 r. do godziny 22:59.

Tags: Żabka Jush
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
„To klienci wyznaczają kierunki i decydują o priorytetach naszej strategii działania” – mówi Justyna Orzeł, Carrefour

"To klienci wyznaczają kierunki i decydują o priorytetach naszej strategii działania" - mówi Justyna Orzeł, Carrefour

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version