Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada intensywnie rozwija swoje portfolio. W listopadzie grono najemców jednego z flagowych centrów Atrium, wzmocnił pierwszy w Polsce Guess Kids. Znajduje się w nim oferta dedykowana wyłącznie najmłodszym. W Atrium Promenada swój salon otworzył także drugi najemca – galeria Rossmann. Nowy koncept handlowy zyskał także iSpot. A już wkrótce portfolio centrum handlowego wzmocni marka ekskluzywnej bielizny damskiej Simone Perele.
Atrium Promenada – większy Rossmann
Nowy, znacznie większy Rossmann, o powierzchni 620 mkw., i w nowej lokalizacji, to trzecia tak nowoczesna
i z tak bogatym asortymentem drogeria tej sieci w Polsce.
W lokalu Rossmann w Atrium Promenada znajdują się 3 specjalne strefy tematyczne: Strefa Zdrowia, Strefa Beauty oraz Strefa Grab&go. Zróżnicowane są one pod względem wizualnym i produktowym. Wyróżnikiem Strefy Zdrowia jest designerska ściana zieleni, pokryta mchem.

Przeczytaj także: Atrium Promenada dla bezdomnych
Wielbiciele zdrowego odżywiania znajdą tu szereg produktów dla siebie, w tym również szeroki wybór wyrobów marek własnych Rossmanna. Należą do nich: enerBiO czy Manufaktura Piękna – z kosmetykami do kąpieli, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów dla dzieci, jak i dorosłych. Strefę Beauty wyróżnia bogata propozycja perfumeryjna. Zaś dla klientów, odwiedzających drogerię „w biegu”, powstała specjalna Strefa Grab&go. Dzięki niej mogą oni wpaść do Rossmanna na szybkie zakupy, a wszystkie najważniejsze produkty znajdą w jednym miejscu.
Dwukrotnie większy iSpot
W nowej odsłonie i lokalizacji otwarto również salon iSpot. Lokal podwoił swoją dotychczasową powierzchnię handlową. Obecnie znajduje się na poziomie 0, na przeciwko salonu Sephora.
Atrium Promenada jest lokalizacją chętnie wybieraną przez najemców do wdrażania ich pionierskich pomysłów. To właśnie w naszym centrum powstał pierwszy najbardziej interaktywny sklep sieci Carrefour – Carrefour Pro. Posiada on zdygitalizowaną ścieżkę zakupową oraz innowacyjną strefą gastronomiczną. Przygotowanie w nich potraw odbywa się na zasadach live cooking. W Promenadzie swój pierwszy sklep onlinowy w Warszawie otwierało także e-obuwie. Tym bardziej miło nam, że również sieć Rossmann zdecydowała się uruchomić w naszej galerii swoją drogerię przyszłości – w nowym koncepcie handlowym i z niepowtarzalnym designem. Już wkrótce do tego grona dołączy kolejny znany Polakom brand, z zupełnie nowym formatem sprzedaży, niedostępnym dotąd w Polsce – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.
W listopadzie Atrium Promenada wzbogaciło również swoją ofertę odzieżową premium dla dzieci. W galerii otwarto Guess Kids. To pierwszy tego typu sklep w Polsce. Dziecięca kolekcja Guess jest pełna niespodzianek. To już trzeci lokal Guess w Atrium Promenada. W sierpniu marka uruchomiła w galerii pierwszy w Warszawie pop up z ofertą kolekcji Activewear. W centrum działa także regularny salon Guess oferujący odzież codzienną, denim, torebki, zegarki oraz obuwie.

Atrium Promenada – kolejne otwarcia
Już w listopadzie do grona międzynarodowych brandów dostępnych w Atrium Promenada dołączy także francuska marka Simone Perele. W swojej ofercie posiada ekskluzywną bieliznę damską. Asortyment salonu obejmuje bieliznę dzienną, nocną oraz kostiumy kąpielowe.
O Atrium Promenada
Atrium Promenada z powierzchnią blisko 90 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce. Jest też modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin.
W Atrium Promenada znajduje się ponad 140 sklepów i lokali usługowych. Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, United Colors of Benetton, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Royal Collection, Tru Trussardi, Wittchen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, The Body Shop, L’Occitane, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
O Atrium European Real Estate Limited
Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji. Ich łączna wartość rynkowa wynosi 2,5 mld euro. Całkowita powierzchnia najmu brutto (GLA) to ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.
W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.