Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Wystawa Andrzeja Mleczki podczas Black Friday w Blue City

Na poziomie -1 będzie można obejrzeć aż 400 rysunków znanego satyryka

przez Blanka Dżugaj
22 listopada 2021
w Centra handlowe
1
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

W najbliższy weekend na klientów Blue City czekają nie tylko promocje związane z Black Friday. W przerwie zakupów będą mogli oni obejrzeć wystawę prac znanego satyryka Andrzeja Mleczki. 

Blue City przygotowało się do Black Friday na dwa sposoby. Na klientów centrum czekają, rzecz jasna, zniżki – w dodatku sięgające 80 proc.  W drogerii Hebe niektóre produkty będzie można kupić taniej o 40 proc., w perfumerii Douglas o 30 proc., a w sklepie z zegarkami Time Trend nawet o 80 proc. Specjalne promocje przygotowały również niektóre restauracje.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: Polacy odkładają zakupy do Black Friday licząc na promocje

Kulturalne zakupy

Spędzanie czasu w Blue City umili klientom wyjątkowa wystawa. Od 25 do 27 listopada na placu przy fontannie  na poziomie -1 będzie można obejrzeć aż 400 rysunków znanego satyryka Andrzeja Mleczki. Wybrane na wystawę prace artysty w zabawny sposób komentują otaczającą nas rzeczywistość. Ich tematem są relacje damsko-męskie, życie społeczne, towarzyskie, religijne i polityczne. Rysunki Mleczki słyną z wysmakowanego poczucia humoru, zabawy skojarzeniami, wnikliwej obserwacji i nakłaniającej do refleksji nutki ironii.

Blue City od lat jest miejscem wydarzeń kulturalnych, stając się również ośrodkiem życia społecznego. Pomimo pandemii nie zrezygnowaliśmy z ich organizowania – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City i dodaje: – Centra handlowe, ze względu na liczne działania prewencyjne i promujące odpowiedzialne zachowania są uznawane za jedne z bezpieczniejszych miejsc publicznych. Ochrona Blue City nieustannie przypomina o obowiązku noszenia maseczek i zachowywania dystansu. Liczne komunikaty głosowe, plakaty i spoty reklamowe przypominają o zasadach bezpiecznego przebywania w centrum.

Wstęp na wystawę, podobnie jak na inne wydarzenia organizowane przez Blue City, jest bezpłatny.

Tags: Blue City
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Opłaty od przychodów e-commerce? ZPPHiU protestuje

Opłaty od przychodów e-commerce? ZPPHiU protestuje

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version