W najbliższy weekend na klientów Blue City czekają nie tylko promocje związane z Black Friday. W przerwie zakupów będą mogli oni obejrzeć wystawę prac znanego satyryka Andrzeja Mleczki.
Blue City przygotowało się do Black Friday na dwa sposoby. Na klientów centrum czekają, rzecz jasna, zniżki – w dodatku sięgające 80 proc. W drogerii Hebe niektóre produkty będzie można kupić taniej o 40 proc., w perfumerii Douglas o 30 proc., a w sklepie z zegarkami Time Trend nawet o 80 proc. Specjalne promocje przygotowały również niektóre restauracje.
Przeczytaj także: Polacy odkładają zakupy do Black Friday licząc na promocje
Kulturalne zakupy
Spędzanie czasu w Blue City umili klientom wyjątkowa wystawa. Od 25 do 27 listopada na placu przy fontannie na poziomie -1 będzie można obejrzeć aż 400 rysunków znanego satyryka Andrzeja Mleczki. Wybrane na wystawę prace artysty w zabawny sposób komentują otaczającą nas rzeczywistość. Ich tematem są relacje damsko-męskie, życie społeczne, towarzyskie, religijne i polityczne. Rysunki Mleczki słyną z wysmakowanego poczucia humoru, zabawy skojarzeniami, wnikliwej obserwacji i nakłaniającej do refleksji nutki ironii.
Blue City od lat jest miejscem wydarzeń kulturalnych, stając się również ośrodkiem życia społecznego. Pomimo pandemii nie zrezygnowaliśmy z ich organizowania – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City i dodaje: – Centra handlowe, ze względu na liczne działania prewencyjne i promujące odpowiedzialne zachowania są uznawane za jedne z bezpieczniejszych miejsc publicznych. Ochrona Blue City nieustannie przypomina o obowiązku noszenia maseczek i zachowywania dystansu. Liczne komunikaty głosowe, plakaty i spoty reklamowe przypominają o zasadach bezpiecznego przebywania w centrum.
Wstęp na wystawę, podobnie jak na inne wydarzenia organizowane przez Blue City, jest bezpłatny.