SPAR otworzył kolejną placówkę w województwie lubuskim. W centrum Żagania powstał SPAR Mini o powierzchni 147 mkw. sali sprzedaży. Sklep oferuje m.in. szeroki wybór wędlin regionalnych oraz alkoholi. W ofercie jest także pieczywo wypiekane na miejscu.
SPAR Mini to format, który sieć dedykuje lokalizacjom na osiedlach i na terenach wiejskich. To sąsiedzki sklep na szybkie i wygodne codzienne zakupy. W ofercie znajdują się polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany.
Widzimy coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na sklepy małe, wygodne na codzienne zakupy. Dlatego rozwijamy format SPAR Mini, który z sukcesem działa także w innych krajach. Warto zwrócić uwagę, że pomimo niewielkiej powierzchni partner detaliczny zapewnił ogromny wybór produktów, a także dużą ladę z wędlinami, w tym regionalnymi. To potwierdza, że nasz koncept oparty na współpracy polskimi, lokalnymi przedsiębiorcami jest idealny, jeśli chodzi o wyczucie i spełnienie oczekiwać klientów – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Klient nasz pan
SPAR wprowadził innowacje w markach własnych – dostępna jest pełna gama produktów SPAR N°1 Value, najlepszych w swoich kategoriach po przystępnych cenach. Asortyment obejmuje około 100 indeksów – w tym karmy dla zwierząt domowych, chusteczki do użytku domowego, do rąk i dla niemowląt oraz papier toaletowy. Wzrost udziału marki własnej SPAR w sprzedaży w Polsce przekracza rokrocznie 22 proc, również w roku 2021. SPAR w Polsce wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej SPAR N°1 Value jeszcze w tym roku. Obecnie SPAR Polska oferuje ponad 450 produktów pod własną marką, z czego 20 proc. to produkty eksportowe – w tym wyjątkowe wina z RPA i Włoch. Każdy produkt w ramach marki SPAR N°1 Value został wybrany zgodnie z rygorystyczną gwarancją jakości i normami, wszystkie pochodzą z Europy, większość jest produkowana w Polsce.
Przeczytaj także: Sklep w sklepie? SPAR otwiera nowy format
SPAR jako sieć sklepów spożywczych, które prowadzone są przez polskich przedsiębiorców, rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan”. Obejmuje ona sponsoring programów w TVP i TVN, bilboardy, akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach. Kampania trwa od początku października do końca listopada 2021 roku.