Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zachęcają do noszenia maseczek… bez słów. Nietypowa akcja w Starym Browarze

Na weekend z kumulacją zniżek z okazji Black Friday Stary Browar w Poznaniu przygotował akcję, której celem było zmotywowanie klientów do przestrzegania obowiązku zasłaniania ust i nosa

przez Blanka Dżugaj
29 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

W miniony weekend w centrum Stary Browar osobom niestosującym się do zasad reżimu sanitarnego uwagę zwracali… mimowie. Artyści w humorystyczny sposób przypominali o najważniejszej regule bezpieczeństwa i rozdawali bezpłatne maseczki.

Stary Browar – akcje specjalne ze wsparciem mimów

O obowiązku zasłaniania ust i nosa wewnątrz Starego Browaru przypominają naklejki, tabliczki, grafiki na monitorach i spoty emitowane przez radiowęzeł. Osobom bez maseczek uwagę zwracają także pracownicy ochrony.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Liczba komunikatów na temat zasad bezpieczeństwa, z jaką codziennie mamy kontakt, może przytłaczać. Ich skuteczność maleje z każdym miesiącem trwania pandemii – mówi Marta Kabsch, rzecznik prasowy Starego Browaru – Postanowiliśmy zwrócić uwagę klientów Starego Browaru w zaskakujący sposób. O najważniejszej zasadzie reżimu sanitarnego w czasie Black Weekend przypominali mimowie.

Rzecznik Starego Browaru wskazuje też na nieoczywistą zaletę nietypowej kampanii – z aktorami komunikującymi się wyłącznie poprzez gesty… trudno dyskutować. Mimowie oprócz humorystycznego zwracania uwagi, wręczali maseczki. Akcja wywołała pozytywne reakcje nawet wśród „niesubordynowanych” klientów. Przez dwa dni trwania kampanii odwiedzającym poznańskie centrum rozdano kilkaset maseczek. Ponadto wiele osób, zachęconych przez aktorów, sięgało po własne maseczki.

Przeczytaj także: Carrefour – Stary Browar

Stary Browar dla bezpiecznych zakupów

Stary Browar od początku pandemii aktywnie włącza się w kampanię #Kupujebezpiecznie zainicjowaną przez PRCH.

Zależało nam, żeby informacje na temat zasad reżimu sanitarnego nie zaburzały przyjemności czerpanych z zakupów w Starym Browarze, a jednocześnie zwracały uwagę – mówi Marta Kabsch – W komunikatach wizualnych wykorzystaliśmy grafiki autorstwa modowej ilustratorki Karoliny Pawelczyk. Stworzyliśmy dowcipną kampanię audio przypominającą o obowiązku zasłaniania ust i nosa z hasłem Kochamy wszystkich klientów, ale najbardziej tych zamaskowanych. Performatywna akcja z okazji Black Friday z udziałem mimów to najbardziej nietypowy element naszej kampanii. Spotkał się on z bardzo dobrym przyjęciem klientów i pracowników Starego Browaru. Co najważniejsze – okazał się efektywny i zachęcił wiele osób do respektowania reguł bezpieczeństwa.

Tags: centra handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
„Zakupy na siódemkę”. Bonarka z nową akcją

"Zakupy na siódemkę". Bonarka z nową akcją

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version