Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Zakupy na siódemkę”. Bonarka z nową akcją

7 porad głównych dotyczących zakupów

przez Radosław Święcki
29 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Bonarka/materiały prasowe

Bonarka/materiały prasowe

„Zakupy na siódemkę” to nazwa akcji informacyjnej krakowskiego centrum miejskiego Bonarka. Ma ona pomóc w klientom w zaplanowaniu, a także bezpiecznym robieniu zakupów.

Hasło akcji nawiązuje do szkolnej „szóstki” – najwyższej z możliwych ocen. My jednak dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w Bonarce były jeszcze lepsze: czyli na „siódemkę”. Dlatego postawiliśmy na informację i edukację. Dzięki praktycznym wskazówkom pomagamy naszym klientom nie tylko dobrze zaplanować zakupy, ale przede wszystkich zadbać o kwestie bezpieczeństwa – podkreśla cytowana w komunikacie prasowym Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki.

W związku z faktem, iż bezpieczeństwo zakupów pozostaje priorytetem, „siódemkę” praktycznych porad Bonarki otwierają właśnie kwestie związane z bezpiecznymi zakupami. Chodzi o słynną już zasadę DDM (Dystans – Dezynfekcja – Maseczka), która zachęca klientów do zasłaniania nosa i ust, czy utrzymania dystansu społecznego.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Bonarka udostępnia maseczki

Klienci Bonarki mogą pobrać darmowe maseczki wykorzystując aplikację sApport lub infopunkt. Ponadto w wybranych dniach i godzinach na terenie galerii obecne będą hostessy, które będą wręczać maseczki osobom, którzy zgubili lub zniszczyli własną. Została także zwiększona liczba ochrony przy wejściach, która będzie sprawdzać czy klienci wchodzący do centrum mają maseczki. Klienci galerii będą również mogli skorzystać z bezdotykowych dyspenserów z płynem dezynfekującym.

W kontekście bezpieczeństwa sanitarnego podkreślamy także to, że Bonarka ma dużą powierzchnię i przestronne, bardzo dobrze zaprojektowane pasaże. To o wiele bardziej sprzyja komfortowi i unikaniu tłumów, niż w innych obiektach handlowych i miejscach publicznych – podkreśla Jakub Zdebelak, dyrektor Bonarki.

W komunikacie prasowym przypomniano, że Bonarka, jako pierwsza galeria handlowa w Polsce, otrzymała w maju ubiegłego roku Certyfikat Zgodności COVID-19. Za przestrzeganie najwyższych światowych standardów bezpieczeństwa w czasie pandemii obiekt uhonorowała niezależna szwedzka organizacja SAFE Shopping Centers.

W Bonarce każdego dnia dbamy o to, aby zapewnić naszym klientom bezpieczne zakupy. Stosujemy wszystkie możliwe środki ochrony centrum i zapewniamy środki ochrony osobistej. Pracownicy i ochrona codziennie apelują, aby w ramach dbałości o bezpieczeństwo stosować prawidłowo maseczki ochronne zarówno w sklepach, jak i na terenie całej galerii. Wiele jednak zależy od poczucia odpowiedzialności każdej z osób odwiedzających centrum. Dlatego edukujemy i apelujemy o wspólną odpowiedzialność – szczególnie w okresie świątecznych zakupów – podkreśla dyrektor Bonarki.

Bonarka „Zakupy na siódemkę”/Fot. materiały prasowe

Eko-rady

W akcji „Zakupy na siódemkę” Bonarka zwraca także uwagę na kwestie planowania zakupów i logistyki. Radzi klientom, aby przed wizytą w centrum zrobili listę rzeczy, które chcą kupić oraz sklepów, które zamierzają odwiedzić. W „siódemce” porad znalazł się również apel o to, by unikać pośpiechu, a także zakupów w godzinach szczytu.

Nie zabrakło również porad „eko”. Bonarka zachęca, aby na zakupy docierać komunikacją miejską, a także eliminacji plastiku podczas zakupów.

Wśród wskazówek klienci znajdą również informacje, aby niepotrzebnie nie dotykać towarów, zwłaszcza nieopakowanej żywności oraz płacić bezdotykowo.

Zobacz też: Bonarka będzie czynna dłużej

 

O Bonarka

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”.

Właścicielem Bonarki jest NEPI Rockcastle Sp. z o.o. a zarządcą Apsys Polska S.A.

 

ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Centra handlowe są bezpieczne? [BADANIE]

ZPPHiU podaje wyniki odwiedzalności galerii handlowych

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version