To wielkie rozdanie dla sieci Netto. Firma otworzyła piętnaście nowych placówek Netto 3.0, w tym czternaście w miejsce Tesco. Siedem sklepów rozpoczyna historię Netto w poszczególnych miejscowościach. To wszystko wynik ekspansji sieci w Polsce w ciągu ostatnich dwóch tygodni.
Netto otwiera 15 nowych sklepów
W ciągu ostatnich dwóch tygodni duński detalista rozszerzył działalność aż o siedem placówek. Pojawiły się one w miejscowościach, w których dotychczas nie było sklepów Netto. Są to Radzymin, Niepołomice, Zakopane, Gołdap, Mszana Dolna, Chodzież i Wyszków.
Przeczytaj także: Reesco Retail przebudowuje sklepy Netto
Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których miały miejsce ostatnie otwarcia. W Łodzi otworzył się już szesnasty sklep sieci, w Warszawie z kolei kolejno dziesiąty i jedenasty, w Bielsko-Białej otwarto piąty sklep. W Żninie zaś drugi, podobnie jak w Tomaszowie Mazowieckim, Czechowicach-Dziedzicach i Zabrzu.
Otwarcie każdego sklepu, czy to w małej miejscowości, czy w stolicy, to dla nas powód do dumy. Rośniemy dosłownie z tygodnia na tydzień. Cieszymy się, że coraz więcej Polaków ma szansę poznać Netto – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto – Połączenie szerokiego asortymentu z atrakcyjnymi cenami, to złoty środek, co doceniają nasi klienci. Zapraszamy na zakupy do sklepów Netto, by się o tym przekonać – dodaje.
Netto otwiera nowe sklepy i oferuje liczne promocje
Wszystkim otwarciom standardowo towarzyszą promocje, sięgające nawet blisko 60 proc. Obowiązują one od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.
Netto 3.0: wygoda, minimalizm, wyjątkowy asortyment
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0, czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, co gwarantują m.in. stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.
Przeczytaj także: Netto – nowy CEO
Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych. Wśród marek własnych znajdują się m.in.: „Prosto z zagrody” (wybór mięs pochodzenia polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
Znakiem rozpoznawczym sieci Netto jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”. W jego ramach klienci mają do dyspozycji 150 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”. Jest to bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO. W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food: wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.
Akcja „Kocha, zbiera, gotuje”
Do 24 grudnia w sklepach Netto odbywa się także specjalna akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć wyjątkowe naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto, klienci otrzymują jeden specjalny znaczek. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za pół ceny.
O Netto Polska
Netto Polska to sieć handlowa, która działa na polskim rynku od 26 lat swojej. W ciągu tego czasu wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych. Netto zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.
Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.