Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Interaktywny magazyn Bonarki z nagrodą Power of Content Marketing

Magazyn zdobył wyróżnienie za "pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium"

przez Blanka Dżugaj
7 grudnia 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Multimedialna promocja oferty najemców oraz oryginalne połączenie gier online z aplikacja mobilną. Tak wygląda cyfrowe wydanie magazynu dla klientów Bonarki. Jego atrakcyjną formułę docenili nie tylko klienci, ale i kapituła konkursu Power of Content Marketing. 

Nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards przyznawane są za najlepsze strategie oraz działania content marketingowe. Jury ocenia aktywności realizowane zarówno w formie print, jak i digital. W tym roku nagrody zostały zostały wręczone po raz trzynasty.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Wykorzystane możliwości

Centrum handlowe Bonarka zostało narodzone w kategorii „Magazyn elektroniczny dla klientów”. Jury przyznało mu wyróżnienie za „pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium”.

Jednym z głównych celów e-Magazynu „Bonarka” było stworzenie platformy łączącej zakupy online i offline. Interaktywna forma magazynu spodobała się naszym klientom. Powodzeniem cieszą się nie tylko artykuły i porady. Również retro gry online, w których klienci mają możliwość zbierania punktów w programie lojalnościowym Sezam. Teraz to wszystko w oryginalnej, świątecznej odsłonie – komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki – Nowoczesna koncepcja magazynu sprawia, że klienci galerii mają znacznie łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty naszych najemców – w atrakcyjnej, multimedialnej formie, co doskonale wpisuje się w strategię naszego centrum.

Przeczytaj także: Trzy nowe marki w centrum Bonarka

Fot. materiały prasowe

Najnowsze, zimowe wydanie cyfrowego magazynu „Bonarki” jest już dostępne. Jego twarzą niezmiennie pozostaje Małgorzata Kożuchowska. Klienci centrum handlowego znajdą w nim światowe trendy i stylizacje, ciekawe propozycje prezentów, praktyczne porady o zdrowiu i urodzie czy modowo – prezentowy horoskop. W sekcji artykuły inspirujące teksty, w tym m.in.: „Świąteczny dress code, czyli stylizacje na szczególne okazje”, „Trend après-ski króluje zimą” oraz „Męski look w stylu kultowego agenta 007”.

Tags: Bonarka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
W Designer Outlet Gdańsk otwarto właśnie salon Marc O’Polo

W Designer Outlet Gdańsk otwarto właśnie salon Marc O’Polo

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version