Multimedialna promocja oferty najemców oraz oryginalne połączenie gier online z aplikacja mobilną. Tak wygląda cyfrowe wydanie magazynu dla klientów Bonarki. Jego atrakcyjną formułę docenili nie tylko klienci, ale i kapituła konkursu Power of Content Marketing.
Nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards przyznawane są za najlepsze strategie oraz działania content marketingowe. Jury ocenia aktywności realizowane zarówno w formie print, jak i digital. W tym roku nagrody zostały zostały wręczone po raz trzynasty.
Wykorzystane możliwości
Centrum handlowe Bonarka zostało narodzone w kategorii „Magazyn elektroniczny dla klientów”. Jury przyznało mu wyróżnienie za „pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium”.
Jednym z głównych celów e-Magazynu „Bonarka” było stworzenie platformy łączącej zakupy online i offline. Interaktywna forma magazynu spodobała się naszym klientom. Powodzeniem cieszą się nie tylko artykuły i porady. Również retro gry online, w których klienci mają możliwość zbierania punktów w programie lojalnościowym Sezam. Teraz to wszystko w oryginalnej, świątecznej odsłonie – komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki – Nowoczesna koncepcja magazynu sprawia, że klienci galerii mają znacznie łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty naszych najemców – w atrakcyjnej, multimedialnej formie, co doskonale wpisuje się w strategię naszego centrum.
Przeczytaj także: Trzy nowe marki w centrum Bonarka
Najnowsze, zimowe wydanie cyfrowego magazynu „Bonarki” jest już dostępne. Jego twarzą niezmiennie pozostaje Małgorzata Kożuchowska. Klienci centrum handlowego znajdą w nim światowe trendy i stylizacje, ciekawe propozycje prezentów, praktyczne porady o zdrowiu i urodzie czy modowo – prezentowy horoskop. W sekcji artykuły inspirujące teksty, w tym m.in.: „Świąteczny dress code, czyli stylizacje na szczególne okazje”, „Trend après-ski króluje zimą” oraz „Męski look w stylu kultowego agenta 007”.