Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Chcemy zagościć w większości polskich domów” – mówi Tomasz Gawlik, ALDI

W tym tygodniu sieć otworzyła 200. sklep w Polsce

przez Radosław Święcki
17 grudnia 2021
w Wywiady
1
Tomasz Gawlik ALDI

Tomasz Gawlik ALDI

Stawiamy na rozwój zarówno w dużych metropoliach, jak i w mniejszych miejscowościach, gdzie nasza oferta również świetnie się sprawdza – mówi w rozmowie z Retail Journal Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji ALDI w Polsce. Sieć otworzyła właśnie 200. sklep w naszym kraju.

Radosław Święcki: Otworzyli państwo 200. sklep w Polsce i zapowiadają dynamiczną ekspansję na Pomorzu. Dlaczego ten region jest dla ALDI teraz szczególnie ważny? Jakie w ogóle regiony naszego kraju są dla państwa szczególnie atrakcyjne, jeśli chodzi o kierunki rozwoju?

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Tomasz Gawlik: ALDI już teraz jest siecią ogólnopolską. Jesteśmy obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Dlatego też, między innymi zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię telewizyjną, która jest kolejnym krokiem wzmacniającym rozpoznawalność marki w Polsce.

Stawiamy na rozwój zarówno w dużych metropoliach jak i w mniejszych miejscowościach, gdzie nasza oferta również świetnie się sprawdza.

Interesują nas także miejscowości turystyczne, takie jak np. Ustka. Nowych lokalizacji szukamy również w innych nadmorskich miejscowościach, ale nie tylko.

Gdzie jeszcze?

Preferujemy też nieruchomości położone przy głównych ciągach komunikacyjnych, najlepiej blisko osiedli mieszkaniowych. Interesują nas działki o powierzchni ok. 5 000 mkw., na których można wybudować obiekt zgodny z naszym standardem.

Przykładamy olbrzymią wagę, by przy zachowaniu wypracowanych najwyższych światowych standardów odpowiedzieć na lokalne potrzeby rynku zarówno w obszarze asortymentu, jakości obsługi jak i lokalizacji naszych sklepów. Jesteśmy sklepem codziennych zakupów, w którym wszystkie ulubione produkty klienci znajdują na wyciągnięcie ręki, każdego dnia. Ta zasada przyświeca nam także w doborze lokalizacji nowo otwieranych sklepów – niezmiennie kierujemy się tu komfortem klientów dbając o ich pozytywne doświadczenia zakupowe.

No właśnie, jaki jest odbiór ze strony klientów?

Dyskont dotychczas obecny był głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, gdzie marka została dobrze przyjęta przez klientów. W tym roku, dzięki licznym otwarciom, posiadamy już sklepy we wszystkich województwach w Polsce. Tylko w samym grudniu otworzyliśmy kilkanaście nowych sklepów, w tym wspomniany 200. sklep w Polsce.

Centrum dystrybucji w pierwszej połowie 2022 r.

Ekspansja na Pomorzu wiąże się z budową nowego magazynu w tym regionie. Kiedy planują państwo zakończenie prac ?

Nowe centrum dystrybucji zagwarantuje sprawne zaopatrywanie sklepów w północnej i centralnej części Polski. Otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2022 roku.

Ile osób znajdzie w nim zatrudnienie?

Na potrzeby nowego centrum dystrybucji, ALDI zatrudni około 200 osób.

 

Rozmawiał Radosław Święcki

 

 

Tags: Wywiad
ShareTweet

Podobne artykuły

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała
Centra handlowe

„Nasi klienci odchodzą od przyzwyczajeń covidowych” – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC
Centra handlowe

Omnichannelowa rewolucja w CCC: „Ważne jest dla nas, aby łączyć światy online i offline” – mówi Jakub Grzelak, CCC

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent
Centra handlowe

„Przyspieszamy działania po pandemicznej rzeczywistości” – mówi Michał Kaleta, Wyjątkowy Prezent

Grzegorz Mroczek Cream property Advisors
Centra handlowe

„Cały rynek przechodzi transformację modelu biznesowego i musi szybko dostosować działalność pod wymogi klientów” – mówi Grzegorz Mroczek, Cream

Przemysłąw Lutkiewicz, LPP
Centra handlowe

„Przywróciliśmy funkcjonowanie ok. 25 proc. naszych salonów stacjonarnych na Ukrainie” – mówi Przemysław Lutkiewicz, LPP

Następny artykuł
Charytatywne Wielkie Gotowanie Świątecznej Zupy w Hali Gwardii

Charytatywne Wielkie Gotowanie Świątecznej Zupy w Hali Gwardii

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version