Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kaufland wprowadza świeże ryby z certyfikatem MSC

Ok. 80 proc. Polaków wyraża zaufanie wobec tego certyfikatu

przez Radosław Święcki
20 grudnia 2021
w Food
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Sieć Kaulfand poddała lady rybne wybranych sklepów certyfikacji przez niezależną organizację Marine Stewardship Council (MSC). Dzięki temu klienci mogą zaopatrzyć się w świeże ryby pozyskane zgodnie z międzynarodowym Standardem Zrównoważonego Rybołówstwa.

Kaufland przypomina w komunikacie prasowym, że od lat nie oferuje zagrożonych gatunków ryb dziko żyjących. Stawia zaś na te pochodzące z obszarów niezagrożonych przełowieniem lub ze zrównoważonych połowów.

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Świadome wybory zakupowe

Detalista już w 2010 roku wprowadził do sprzedaży pierwsze produkty z certyfikatem MSC i sukcesywnie rozszerza swoją ofertę o kolejne artykuły. Teraz Kaufland jako pierwsza w Polsce sieć handlowa poddała certyfikacji rybne lady.

Świeże ryby z certyfikatem MSC można nabyć we Wrocławiu (ul. Legnicka), Krakowie (os. Kombatantów), Warszawie (ul. Fieldorfa) oraz Szczecinie (ul. Krygiera).

Wybierając produkty spożywcze, klienci coraz częściej kierują się nie tylko smakiem czy ceną, ale także tym, czy zostały one pozyskane z poszanowaniem zasobów środowiska naturalnego. W naszej sieci wspieramy świadome wybory zakupowe, dlatego sukcesywnie rozszerzamy ofertę o kolejne zrównoważone produkty. Przykładem tego są świeże ryby z certyfikatem MSC, które będziemy sukcesywnie wprowadzać do sprzedaży w kolejnych sklepach Kaufland. Tym samym wspieramy odpowiedzialne połowy oraz ochronę fauny mórz i oceanów, za co już w przeszłości doceniła nas międzynarodowa organizacja Marine Stewardship Council, przyznając sieci Kaufland specjalne wyróżnienie – podkreśla cytowana w komunikacie prasowym Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

„Ogromny krok w stronę rozwoju rynku zrównoważonych produktów rybnych”

Bardzo często spotykamy się z pytaniami od osób, które chciałyby kupować świeże ryby na stoiskach lub w sklepach rybnych, jednak nie są w stanie zweryfikować czy oferowane ryby i owoce morza pochodzą ze zrównoważonego źródła. Dlatego ogromnie cieszymy się, że sieć Kaufland zdecydowała się odpowiedzieć na oczekiwania tej coraz liczniejszej grupy konsumentów. Mamy nadzieję, że Kaufland będzie rozszerzał swoją ofertę o kolejne gatunki, a za jego przykładem podążą inne sieci handlowe. To ogromny krok w stronę rozwoju rynku zrównoważonych produktów rybnych w Polsce – mówi z kolei dr Marta Potocka, MSC Fisheries and Commercial Manager w Polsce.

Kaufland w najbliższym czasie planuje wprowadzić do sprzedaży ryby świeże z certyfikatem MSC w kolejnych lokalizacjach, m.in. w Lublinie.

Kaufland przypomina w komunikacie, że organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council prowadzi największy globalny program certyfikacji zrównoważonego rybołówstwa. Niebieskie logo MSC umieszczone na opakowaniach potwierdza pochodzenie ryb ze stabilnych, legalnych i dobrze zarządzanych łowisk. Klienci wybierający certyfikowaną żywność mają pewność, że jej dostawca przestrzega najwyższych wymogów w zakresie ochrony dobrostanu mórz i oceanów.

Obecnie certyfikat MSC można znaleźć na ponad 20 tysiącach produktów dostępnych na półkach sklepowych w ponad 100 krajach.

Oznaczenie cieszy się dużym uznaniem polskich konsumentów. Aż 81 proc. Polaków deklaruje zaufanie do certyfikatu MSC, a 71 proc. poleciłoby produkty z logo MSC swoim bliskim i znajomym.

Zobacz też: Kaufland rusza z program dla studentów

O Kaufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 230 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

Tags: Kaufland
ShareTweet

Podobne artykuły

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów
Food

BIG InfoMonitor: Szybko topnieją zaległości producentów lodów

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów
E-commerce

Glovo ma w Polsce ponad 10 tys. aktywnych partnerów

Inflacja wpłynie na tegoroczną Wielkanoc, ciasteczka wielkanocne
Centra handlowe

Przed nami najwyższa podwyżka cen w XXI wieku

Restauracja Pizza Hut z zewnątrz
Food

AmRest z rekordową sprzedażą w czwartym kwartale 2021 roku i 147 nowymi restauracjami

Koku Sushi
Food

Blisko 23 tys. złotych na rzecz Ukrainy – Koku Sushi i Fundacja „Pomóż Im” podsumowuje mecz charytatywny

Max Premium Burgers w Płocku
Food

W Płocku otwarto właśnie MAX Premium Burgers

Następny artykuł
Grupa Muszkieterów – bije swój rekord – jeszcze przed końcem 2021 r. obroty firmy wyniosły 8 miliardów złotych

Grupa Muszkieterów - bije swój rekord - jeszcze przed końcem 2021 r. obroty firmy wyniosły 8 miliardów złotych

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version