Komputronik S.A. opublikował skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze nowego roku obrachunkowego. W podanym okresie firma wygenerowała 3,804 mln zł netto.
To kolejne miesiące, w których Spółka generuje zyski. Z najnowszego raportu wynika także, że firma osiągnęła 762,511 mln zł przychodu ze sprzedaży. Zdaniem prezesa zarządu firmy, jest to dowód na skuteczność obranej przez Komputronik strategii.
Wykorzystujemy dobrą koniunkturę rynkową do tego, by wypracowywać zyski, zarówno w tradycyjnym kanale sprzedaży – salonach stacjonarnych, jak i w sieci. Obserwujemy systematyczne wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień. Ogromnie cieszę się, że odbudowujemy naszą pozycję na rynku. Jestem przekonany, że kolejne wyniki finansowe, obejmujące najbardziej gorący okres w handlu, czyli listopad-grudzień, będą również dużo lepsze od oczekiwanych – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.
Nie osiadać na laurach
Od początku grudnia Komputronik prowadził ogólnopolską kampanię promocyjną związaną ze Świętami Bożego Narodzenia. W działaniach tych wykorzystywał zasięgowe media oraz innowacyjne, niestandardowe narzędzia, które pozwalają dotrzeć jej do młodej grupy odbiorców. W ostatnich dniach Spółka wystartowała także z dedykowanymi działaniami dla firm.
Przeczytaj także: Komputronik ma najdłużej działający e-commerce w Polsce [WYWIAD]
A co dalej? Zmiany i to spore. W ostatnich tygodniach Komputronik rozpoczął proces remodelingu swoich salonów stacjonarnych. Nowy format wyróżnia się wyodrębnionymi strefami smart home, laptopów, smartfonów oraz dedykowaną strefą usług. Sam sklep jest bardziej nowoczesny i przyjazny dla klientów.
Marka znana i lubiana
Komputronik ma powody do zadowolenia – nie tylko te związane z dobrymi wynikami finansowymi. Jak pokazały przeprowadzone w tym roku badania, marka cieszy się renomą wśród Polaków. Z raportu instytutu badawczego IPC wynika, że blisko 92 proc. respondentów zna markę Komputronik przy badaniu wspomaganym, a prawie połowa klientów Komputronik to tzw. promotorzy, czyli osoby, które poleciłyby zakupy w Komputronik swoim bliskim i znajomym.