Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Duży wzrost sprzedaży w Komputronik. Co dalej?

Komputronik wypracował zysk za I półrocze roku obrotowego

przez Blanka Dżugaj
28 grudnia 2021
w Newsy
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Komputronik S.A. opublikował skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze nowego roku obrachunkowego. W podanym okresie firma wygenerowała 3,804 mln zł netto.

To kolejne miesiące, w których Spółka generuje zyski. Z najnowszego raportu wynika także, że firma osiągnęła 762,511 mln zł przychodu ze sprzedaży. Zdaniem prezesa zarządu firmy, jest to dowód na skuteczność obranej przez Komputronik strategii.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Wykorzystujemy dobrą koniunkturę rynkową do tego, by wypracowywać zyski, zarówno w tradycyjnym kanale sprzedaży – salonach stacjonarnych, jak i w sieci. Obserwujemy systematyczne wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień. Ogromnie cieszę się, że odbudowujemy naszą pozycję na rynku. Jestem przekonany, że kolejne wyniki finansowe, obejmujące najbardziej gorący okres w handlu, czyli listopad-grudzień, będą również dużo lepsze od oczekiwanych – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik. 

Nie osiadać na laurach

Od początku grudnia Komputronik prowadził ogólnopolską kampanię promocyjną związaną ze Świętami Bożego Narodzenia. W działaniach tych wykorzystywał zasięgowe media oraz innowacyjne, niestandardowe narzędzia, które pozwalają dotrzeć jej do młodej grupy odbiorców. W ostatnich dniach Spółka wystartowała także z dedykowanymi działaniami dla firm.

Przeczytaj także: Komputronik ma najdłużej działający e-commerce w Polsce [WYWIAD]

A co dalej? Zmiany i to spore. W ostatnich tygodniach Komputronik rozpoczął proces remodelingu swoich salonów stacjonarnych. Nowy format wyróżnia się wyodrębnionymi strefami smart home, laptopów, smartfonów oraz dedykowaną strefą usług. Sam sklep jest bardziej nowoczesny i przyjazny dla klientów.

Marka znana i lubiana

Komputronik ma powody do zadowolenia – nie tylko te związane z dobrymi wynikami finansowymi. Jak pokazały przeprowadzone w tym roku badania, marka cieszy się renomą wśród Polaków. Z raportu instytutu badawczego IPC wynika, że blisko 92 proc. respondentów zna markę Komputronik przy badaniu wspomaganym, a prawie połowa klientów Komputronik to tzw. promotorzy, czyli osoby, które poleciłyby zakupy w Komputronik swoim bliskim i znajomym.

Tags: Komputronik
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
25 lat centrów handlowych w Polsce. PRCH o trendach przyszłości

Jakie są największe obawy polskich konsumentów? Znamy odpowiedź [RAPORT]

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version