Spółka VRG S.A. poinformowała w komunikacie na swojej stronie, o wysokości skonsolidowanych przychodów w grudniu ubiegłego roku. Wyniosły one 173,8 mln zł. Są to bardzo dobre wyniki w porównaniu z zeszłym rokiem, ponieważ jest to wzrost o 32,6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku.
VRG S.A. przekazała szacunkowe dane dotyczące skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w grudniu 2021 roku.
Skonsolidowane przychody spółki w ostatnim miesiącu ubiegłego roku wyniosły 173,8 mln zł. To wzrost o 32,6 proc. w porównaniu z grudniem 2020 roku.
VRG podało również, że przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym wyniosły w grudniu zeszłego roku 74,8 mln zł. To wzrost o 31,2 proc. w porównaniu z ostatnim miesiącem roku 2020.
Z kolei w segmencie jubilerskim przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w grudniu 2021 roku 96,1 mln zł. Oznacza to wzrost o 34,5 proc.
Z danych opublikowanych przez firmę dowiadujemy się również, że sprzedaż online ukształtowała się w grudniu ubiegłego roku na poziomie 25,5 mln zł. W tym wypadku mamy do czynienia ze spadkiem o blisko 3 proc. rok do roku.
Poinformowano również, skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu wyniosła 55,5 proc. i była wyższa o 4,7 proc. rok do roku.
Zobacz też: Największa marka odzieżowa VRG otworzyła salon w nowym koncepcie
O VRG
VRG S.A. (poprzednia nazwa Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r.
Spółka specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Jest ona właścicielem bardzo dobrze rozpoznawalnych znaków towarowych w pięciu głównych liniach: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim).