Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Rosną przychody VRG

Poznaliśmy szacunkowe dane dotyczące skonsolidowanych przychodów VRG ze sprzedaży w grudniu ub.r.

przez Radosław Święcki
7 stycznia 2022
w Centra handlowe
0
Fot. VRG

Fot. VRG

Spółka VRG S.A. poinformowała w komunikacie na swojej stronie, o wysokości skonsolidowanych przychodów w grudniu ubiegłego roku. Wyniosły one 173,8 mln zł. Są to bardzo dobre wyniki  w porównaniu z zeszłym rokiem, ponieważ jest to wzrost o 32,6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku.

VRG S.A. przekazała szacunkowe dane dotyczące skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w grudniu 2021 roku.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Skonsolidowane przychody spółki w ostatnim miesiącu ubiegłego roku wyniosły 173,8 mln zł. To wzrost o 32,6 proc. w porównaniu z grudniem 2020 roku.

VRG podało również, że przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym wyniosły w grudniu zeszłego roku 74,8 mln zł. To wzrost o 31,2 proc. w porównaniu z ostatnim miesiącem roku 2020.

Z kolei w segmencie jubilerskim przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w grudniu 2021 roku 96,1 mln zł.  Oznacza to wzrost o 34,5 proc.

Z danych opublikowanych przez firmę dowiadujemy się również, że sprzedaż online ukształtowała się w grudniu ubiegłego roku na poziomie 25,5 mln zł. W tym wypadku mamy do czynienia ze spadkiem o blisko 3 proc. rok do roku.

Poinformowano również, skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu wyniosła 55,5 proc. i była wyższa o 4,7 proc. rok do roku.

Zobacz też: Największa marka odzieżowa VRG otworzyła salon w nowym koncepcie

O VRG

VRG S.A. (poprzednia nazwa Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r.

Spółka specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Jest ona właścicielem bardzo dobrze rozpoznawalnych znaków towarowych w pięciu głównych liniach: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim).

 

 

Tags: W. Kruk
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Answear.com odnotowuje najlepszy wynik w historii

"Czwarty kwartał 2021 to okres rekordowej sprzedaży" - mówi Krzysztof Bajołek, Answear.com

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version